کد خبر: ۱۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یکروزه خود به استان اردبیل با حضور در فارم شرکت آرتا جوجه سبلان در اردبیل که یکی از بزرگترین فارمهای صنعت طیور کشور است از نزدیک با مسائل و مشکلات این شرکت آشنا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل ، در این دیدار مدیر عامل شرکت آرتا جوجه سبلان ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر دستور در استان به تشریح فعالیت ها و تولیدات این شرکت پرداخت.
مهندس حاجی نوری گفت : سالانه تقریباً 54 میلیون قطعه جوجه یکروزه و 1500 تن گوشت مرغ در این فارم تولید می شود که در تلاشیم تولیدات گوشت مرغ را در سال های آینده به میزان 5000 تن در سال افزایش دهیم.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار  وجود چنین فارمی را در استان منحصر بفرد دانست و به همکاری دامپزشکی در راستای افزایش تولید و فراهم نمودن بستر لازم جهت صادرات تولیدات این فارم تاکید کرد.
دکتر دستور تولید محصولات بهداشتی و تغذیه سالم را از مهمترین اهداف سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد و افزود : نظارت بر روند تولید محصولات دامی از مهمترین برنامه های این سازمان است وی خاطر نشان کرد در مجموع روند کار و تلاش در حوزه دامپزشکی استان مطلوب است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
0
0
البته بزرگترین فارم کشور نیست بلکه یکی از فارمهای بزرگ و مدرن و موفق کشور هست
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
0
فارم ما از فارمهای این شخص مدرنتر و پیشرفته هست این شخص اخه کی هست واقعا ...... متاسفم-
نظر شما
ادامه