کد خبر: ۱۲۳۱۲

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی کشور و اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران ایران در راستای همکاری در پیشبرد برنامه های سازمان و اتحادیه در امور مراقبت و مبارزه با بیماری های دامی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این تفاهم نامه توسط دکتر سید محسن دستور و سعید سلطانی سروسطانی در محل سازمان دامپزشکی کشور به امضا رسید.
این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری ها در پیشبرد برنامه های سازمان و اتحادیه در امور مراقبت و مبارزه با بیماری های دامی، هماهنگی و بهره برداری از ظرفیت های سازمان و اتحادیه برای اعمال امنیت زیستی، هماهنگی و بهره برداری از ظرفیت های سازمان و اتحادیه به منظور اجرای پژوهش های کاربردی و بررسی میدانی و همچنین همکاری و تشریک مساعی درمقابله با چالش های موجود و پیش رو منعقد شد.
قابل ذکر است که مراقبت، بررسی و مبارزه با بیماری های دامی، بهبود وضعیت بهداشتی دامداریها به ویژه دامداری های صنعتی، ساماندهی میادین دام، کنترل ورود و خروج دام در مرزها و مبادی ورودی و خروجی کشور از جمله مواردی است که در چارچوب همکاری های مشترک این تفاهم نامه ذکر شده است.
بر اساس این گزارش، پیگیری پیشبرد مفاد این تفاهم نامه در ستاد بعهده کارگروهی متشکل از 2 نفرنمایندگان سازمان دامپزشکی، 2 نفر از نمایندگان اتحادیه خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه