کد خبر: ۱۲۳۵۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور، گفت: با توجه به درپیش بودن ایام نوروز وافزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی،طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به روال سالهای گذشته در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار گرفته است که اجرای این طرح از امروز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر سید محسن دستور با اشاره به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع وعرضه فرآورده های خام دامی افزود: دستورالعملی به ادارات کل استان های سراسرکشور ابلاغ شده است تا با برنامه‌ریزی های دقیق و هماهنگی با کلیه دستگاه‌ها،حفظ سلامت مصرف‌کنندگان در ایام نوروزی، تضمین شود.
وی با اشاره به اینکه طرح تشدید کنترل ونظارت بهداشتی از امروز 26اسفندماه جاری،آغاز و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد شد، تصریح کرد: از ابتدای ماه جاری، ستاد‌های استانی و شهرستانی نظارت بهداشتی دامپزشکی، به منظورتدوین دقیق برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی تشکیل شده است.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور، افزود: اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در استان ها و شبکه‌های دامپزشکی، سازماندهی شده و در طول مدت اجرای طرح از ساعت 8 صبح الی 20 به ارایه خدمات می پردازند.
به گفته وی، طی این مدت ،کلیه شبکه های دامپزشکی شهرستان ها برای صدور مجوز بهداشتی- قرنطینه‌ای حمل فرآورده های دامی و همچنین انجام آزمایشات لازم در مورد فرآورده های دامی آماده خدمات رسانی هستند.
دکتر دستور اضافه کرد: کلیه مراکز توزیع و عرضه فرآورده های دامی،رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر اماکنی که از فرآورده های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌شود، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه
های دام وطیور،سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی و مراکز فرآوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی در ایام نوروز تحت پوشش نظارتی این طرح قرارمی گیرند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
0
0
آقای رییس لطف کنند برای واردات دامهای آلوده از کشورهای الوده بداخل کشور مجوز صادر نکنند بقیه کارها را لازم نیست دست بزنند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
0
0
دستگاههای نظارتی قوه قضاییه بایستی به واردات دام زنده از مبادی کشورهای آلوده ورود پیدا کند و مطمئنا ورود پیدا خواهند کرد ، وضعیت اسف بار دامداریهای کشور نتیجه سیاست های غیر تخصصی .........می باشد، بازرسی کل کشور برای واردات گوشت از کشورهای دارای آلودگی بالای جنون گاوی مثل کشور لهستان هم ظاهرا ورود پیدا کرده امید است که با برخورد قاطع قوه قضاییه جلوی خیانت به صنعت دامداری و بهداشت دام بهداشت انسان گرفته شود- کارشناس سازمان
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
0
0
...................- کارشناس دفتر .........
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
0
1
آقا دلتون خوشه شما فکر می کنید ...........- کارشناس اداره کل اردبیل
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
1
آقای دکتر دستور عزیز اینقدر شعار ندید، .......بیا توی گود مراکز استحصالی و عرضه گوشت و مرغ بعد ببینید با سیاست های غلط و محافظه کارانه چقدر تئوری شما به عملی محقق میشه..........................- دکتر دامپزشک
نظر شما
ادامه