کد خبر: ۱۲۳۹۰

حکیم مهر - سمینار و کارگاه آموزشی اطلاع رسانی و ارتباطات منطقه ای آسیا، خاور دور و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) با حضور دکتر منصوبی، نماینده روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از تاریخ پنجم لغایت هفتم فروردین سال جاری(27-25مارس2013)در شهر پکن کشور چین برگزارشد.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این سمینار و کارگاه آموزشی سه روزه با حضور نمایندگان 29کشور عضو کمیسیون منطقه ای آسیا، خاور دور و اقیانوسیه با هدف ارتقای سطح دانش و تبادل اطلاعات در زمینه نقش و جایگاه مهم اطلاع رسانی و ارتباطات در حوزه های مختلف دامپزشکی و ارتباط با رسانه ها برگزار شد.
در این سمینار علاوه بر گزارش مسئولین و مدیران ارتباطات سازمان جهانی بهداشت دام سخنرانانی از کشورهای استرالیا، تایلند، چین، ژاپن و نیوزلند، مقالات خود را در موضوعاتی از قبیل ارتباطات در مواقع بحران، شناخت مخاطبین وارتباط با رسانه ها به شرکت کنندگان ارائه نمودند.
همچنین شرکت کنندگاه در سه کارگاه گروهی نسبت به طراحی و تهیه کمپین اطلاع رسانی در موضوعات بهداشت مواد غذایی،واکسیناسیون برعلیه بیماری تب برفکی و بیماری هاری اقدام نمودند.

نفر وسط از ردیف عقب (دکتر منصوبی - نماینده سازمان دامپزشکی ایران)

 

نظر شما
ادامه