کد خبر: ۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  در حالی که خبرهایی ضد و نقیض از انتصاب مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به سمت ریاست سازمان شیلات ایران در سایتهای خبری منتشر شده عصر روز پنج شنبه اول بهمن ماه خبرگزاری فارس از صدور حکم انتصاب محمد علی آبادی به سمت قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران خبر داده است.

این در حالی است که دکتر سرپناه مطابق اعلام سایت سازمان شیلات ایران قرار است (بود!) شنبه سوم بهمن ماه در کنفرانسی مطبوعاتی برنامه های سال آینده خود را اعلام کند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
0
0
آقای علی آبادی زمانی که رئیس تربیت بدنی بودگل بزرگی رابه سرورزش وبخصوص فوتبال ایران گذاشت وچون نه تنها جلو پیشرفت فوتبال ایران راگرفتندبلکه آنراچندین سال به عقب برگرداندند.باتوجه به موفقیت!!!!!!ایشان درامر ورزش لابدالان تشریف آورده اند با وجودعدم تخصصشان درامرشیلات این صنعت را نابودفرمایند.
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
0
0
من به جامعه دامپزشکی خصوصا همکاران عزیز اینم انتصاب بجا و شایسته را تبریک عرض میکنم و امیدوارم گوشت مرغ و گاو گوسفند که هیچ تیم فوتبال نیز از برزیل وارد کنیم/واین انتخاب را به آقای علی آبادی تسلیت عرض میکنم که مسئول اداره ای شده که قحط الرجال است و باید رئیس از سازمان تربیت بدنی به عاریت بگیرند
نظر شما
ادامه