کد خبر: ۱۲۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی کرمانشاه، خراسان رضوی، شمالی و مازندران

 

توسط اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه :
کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی سال 1390


با توجه به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه در زمینه شاخص های اختصاصی از سوی سازمان دامپزشکی کشور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه رتبه اول در شاخص های اختصاصی سال 90 را از آن خود نمود.
متن قدردانی و تشکر بدین شرح می باشد :
جناب آقای دکتر نادر پرور
مدیرکل محترم دامپزشکی استان کرمانشاه
سلام علیکم،
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام
نظر به اینکه ارزیابی عملکرد سالیانه آن اداره کل و دستیابی به رتبه های استانی و ملی در زمینه شاخص های عمومی و اختصاصی و نیز نقش ارزنده در بین دستگاه های استانی، توفیقاتی را جهت آن اداره کل و به تبع جامعه خدمتگذار دامپزشکی در سطح کشور به عمل آورده. لذا این موفقیت با همکاری و همدلی جنابعالی با سایر کارکنان آن اداره کل حاصل گردیده، بدین وسیله ضمن آرزوی سربلندی در تمام سطوح و استمرار این ارتقاء به لحاظ کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی در سال 90 از شما و همکاران محترم آن اداره کل نهایت قدردانی و تشکر را بعمل می آورم.

                                                                   دکتر سید محسن دستور
                                                             رئیس سازمان دامپزشکی کشور

---------------------------

 

تقدیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی


رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اهدای لوح سپاس از فعالیت های دامپزشکی استان در دستیابی به رتبه های استانی و ملی قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر ناصر مرگان ازغدی
مدیر کل محترم دامپزشکی استان خراسان رضوی
سلام علیکم،
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام،

      
نظر به اینکه ارزیابی عملکرد سالیانه آن اداره کل و دستیابی به رتبه های استانی و ملی در زمینه شاخص های عمومی و اختصاصی و نیز نقش ارزنده در بین دستگاههای استانی، توفیقاتی را جهت آن اداره کل و به تبع جامعه خدمت گذار دامپزشکی در سطح کشور به عمل آورده.
لذا این موفقیت با همکاری و همدلی جنابعالی با سایر کارکنان آن اداره کل حاصل گردیده، بدینوسیله ضمن آرزوی سربلندی در تمام سطوح و استمرار این ارتقاء به لحاظ کسب رتبه های ذیل الذکر از شما و همکاران محترم آن اداره کل نهایت قدردانی و تشکر را بعمل می آورم.
1-        رتبه اول در شاخص های اختصاصی در سال 90
2-   رتبه سوم در ارتقاء سلامت نظام اداری در سال 90


دکتر سیدمحسن دستور
رئیس سازمان دامپزشکی کشور

----------------------------

 

تقدیر ریاست سازمان دامپزشکی کشور از مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی


دکتر دستور ریاست سازمان دامپزشکی کشور طی لوحی به جهت کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد سالیانه اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی  و دستیابی رتبه های استانی وملی در زمینه شاخص های عموممی واختصاصی نقش ارزنده در بین دستگاه های استانی و  کسب رتبه دوم در طرح تکریم ارباب رجوع  از دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی تقدیر به عمل آورد.

----------------------------

 

کسب عنوان برتر حراست اداره کل دامپزشکی استان مازندران


بر اساس ارزیابی از عملکرد های حراست های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران حراست اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، عنوان حراست برتر را در بین دستگاههای اجرایی وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران را کسب کرد . مشاور رئیس و مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان با اهداء لوح سپاس از عملکرد مهندس رحمان قلی پور مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان مازندران بعنوان برترین حراست آن سازمان تجلیل کرد . در بخشی از این لوح آمده : موفقیت ارزشمند شما را در کسب عنوان برتر حراستهای تابعه سازمان که بر اساس ارزیابی در سال 1391  انجام گرفته را تبریک عرض نموده و ضمن سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش های صادقانه امیدوارم با موفقیت های روز افزون موجبات رشد و ارتقاء خدمت رسانی برای مردم کشور عزیزمان بویژه بهره برداران بخش کشاورزی را به ارمغان آورید . روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران نیز این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و امید وار است در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) موفق و کامیاب باشد .  

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدي
|
-
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
0
0
انتخاب به جا و شايسته جناب اقاي مهندس رحمان قلي پور را به اداره ي كل دامپزشكي استان مازندران تبريك و تهنيت عرض مي نمايم
نظر شما
ادامه