کد خبر: ۱۲۹۰۸

حکیم مهر - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از زیرساخت‌های تحقیقاتی را از ماموریت‌های این معاونت دانست و گفت: در این زمینه با حمایت معاونت علمی اتاق تمیز و ICU حیوانات در کشور به بهره براری رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، دکتر نسرین سلطانخواه در حاشیه مراسم بهره برداری از اتاق تمیز بخش جراحی و بخش مراقبت‌های ویژه حیوانات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حمایت‌های این معاونت برای این طرح افزود: این طرح دارای چند بخش شامل ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای انجام جراحی‌ها، بخش تحقیقاتی و بخش‌های ICU و اتاق تمیز بوده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به میزان بودجه‌های اختصاص داده شده برای این طرح اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح بودجه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی حمایت از چرخه علم، فناوری و نوآوری و کمک به شتاب بیشتر به روند توسعه علم و فناوری در کشور را از ماموریت‌های این معاونت دانست و خاطر نشان کرد: توسعه علم و فناوری در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری وابسته به آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی است.

سلطانخواه ادامه داد: در راستای این سیاست بهره برداری از این مرکز در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مورد حمایت معاونت علمی و فناوری قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این مجموعه تحقیقاتی خدمات شایسته‌ای در زمینه طب تجربی عرضه شود.

 

نظر شما
ادامه