کد خبر: ۱۳۳۲۸
حکیم مهر - 40 درصد از شیر صنعتی و گوشت سفید و قرمز در خراسان رضوی توسط شرکت مؤسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی تأمین می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، مدیرعامل شرکت مؤسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با تلاش مدیران، کارشناسان و همکاران مجتمع دامپروری تابعه این مؤسسه و با رعایت استانداردهای لازم حدود 30 درصد از شیر صنعتی و هشت درصد گوشت قرمز و حدود دو درصد گوشت سفید خراسان رضوی توسط این مؤسسه تولید می‌شود.

علی‌اصغر محمدپور افزود: در مجتمع‌های دامپروری تابعه مؤسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی، محصولات دامی شامل شیر، گوشت سفید و قرمز، تلیسه آبستن، کود دامی و... با رعایت آخرین استانداردهای موجود تهیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی یکی از قطب‌های دامپروری در سطح کشور هستند که آمار و ارقام موجود نشان‌دهنده ظرفیت بالای این استان در زمینه تولید محصولات دامی است.

مدیرعامل مؤسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی ادامه داد: با نفروختن دام مولد، نسبت به افزایش جمعیت دامی (گله دام) که سبب افزایش تولید شیر در این مجتمع‌ها شده، توانسته‌ایم اقدامی مهم در راستای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی رضوی انجام دهیم.

محمدپور در پایان تصریح کرد: رونق و تقویت تولیدات داخلی، رکن اصلی شکوفایی و پیشرفت اقتصاد کشور است که همه بخش‌های حقیقی، حقوقی، دولتی، خصوصی، تعاونی و... باید با حرکتی جهاد گونه و همکاری و همدلی بیشتر، بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنند که این امر منجر به تقویت تولیدات داخلی و حرکت در جهت خلق حماسه سیاسی می‌شود.

 

 

نظر شما
ادامه