کد خبر: ۱۳۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان بستان آباد طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، فرماندار بستان آباد در این مراسم گفت: فعالیت دامپزشکی برای صنعت دامپروری کشور استراتژیک است.
الیاس گل محمدزاده با اشاره به اهمیت خدمات دامپزشکی افزود: احساس آرامش و آسایش خاطر مردم منطقه در قبال مصرف محصولات دامی در گرو تلاش‌ها و اقدامات بهداشتی دامپزشکی شهرستان است.
فرماندار بستان آباد با اشاره به اینکه این شهرستان از نظر سلامت دامی جز شهرستانهای بر‌تر استان است گفت: سلامت مردم منطقه از نظر مصرف فراورده‌های دامی تضمین شده و شاخص‌های رعایت اصول بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار دارد.
گلمحمدزاده با اشاره به جایگاه این شهرستان در تولید فراورده‌های خام دامی بر ضرورت بازرسی‌های گسترده از دامداری‌های منطقه تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون به موقع دام‌ها و توجیه و آموزش دامداران، دهیاران و توجه به بهداشت دامداری‌های منطقه در تامین سلامت مردم نقش بسزایی دارد.
در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های حسن امیری سرپرست سابق شهرستان بستان آباد، مقدم به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
0
انتصاب به جا و شایسته همکار با اخلاق و با تجربه مان جناب آقای دکتر مقدم را تبریک عرض نموده و امیدوارم در پست جدید موفق و سربلند باشند انشالله.
نظر شما
ادامه