کد خبر: ۱۳۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
از آنجایی که بسیاری از مسائل مرتبط با دامپزشکی در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود و قانون نظام جامع دامپروری را هم باید از شاهکارهای این کمیسیون (!) دانست و از آن عجیب‌تر تلاش برای انحلال سازمان دامپزشکی هم در کارنامه این کمیسیون در مجلس هشتم ثبت شده ، شایسته است نگاهی اجمالی به تحصیلات اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس داشته باشیم که با این نگاه مشخص خواهد شد چه میزان بررسیهای این کمیسیون در زمینه دامپزشکی کارشناسی است؟...

حکیم مهر -  اخیراً یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وجود شبهاتی در مواد اولیه مورد استفاده در مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی اشاره کرد و خواستار توضیح رئیس این مؤسسه و وزیر جهاد کشاورزی شد.
از آنجایی که بسیاری از مسائل مرتبط با دامپزشکی در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود و قانون نظام جامع دامپروری را هم باید از شاهکارهای این کمیسیون (!) دانست و از آن عجیب‌تر تلاش برای انحلال سازمان دامپزشکی هم در کارنامه این کمیسیون در مجلس هشتم ثبت شده ، شایسته است نگاهی اجمالی به تحصیلات اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس داشته باشیم که با این نگاه مشخص خواهد شد چه میزان بررسیهای این کمیسیون در زمینه دامپزشکی کارشناسی است؟

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک ایرانی
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0

ضمن تشکر از روشنگری حکیم مهر واقعا جای تأسف است که آقای مهندس عباس رجایی
رئیس محترم کمیسیون کشاورزی همانند درصد قابل توجهی از اعضای این کمیسیون نه تنها رشته دامپروری را نخوانده اند بلکه در گروه کشاورزی هم صاحب نظر نیستند. واقعا عجیب است ایشان رشته مهندسی صنایع و بعد مدیریت را خوانده اند. این چه ارتباطی را
با دامپروی و دامپزشکی دارد!!!

به راستی این فاجعه است! برای این موارد باید گریست. آن سوی موضوع وجود شخصی بر کرسی ریاست سازمان دامپزشکی است
که نظریه کارشناسی و مششع!!! این افراد
را در مورد دامپزشکی به گوش جان می شنود
و کماکان به هر دلیل از تداوم تصمیم گیری در
مورد سرنوشت دامپزشکی و بخش اساسی
بهداشت مردم و کشور در این کمیسیون و نه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سخن میگوید. کمیسیون بهداشت که اگر نگوییم همه
دکتر و متخصص و تعداد قابل توجهی استاد
دانشگاه و از چهره های برتر علمی هستند.
و
گلچین
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
واقعا که !!! ادم وقتی این موارد را می بیند به حقانیت نمایندگان مجلس هم شک میکند.نمیدانم پس چه کسی باید به این موارد واقعا تمسخر اور جواب دهد.
باران
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
0
0
بهترین از این نمیشه انتظار داشتدوستان من!! برید خدا رو شکر کنید ... ها رو نذاشتن !!!
عاقل
|
-
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
0
0
تو را به خدا برای ناهم خوانی رشته تحصیلی بعضی از اعضا مثل بزرگواری در این کمیسیون تخصصی ومهم چه استدلالی دارید ؟ ............. بیاید در این سال تولید ملی کمی به خود بیاییم واز این گونه کارهای ناشایست جلو گیری کنیم !
نظر شما
ادامه