کد خبر: ۱۳۷۹۶

حکیم مهر - چهاردهمین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران شهریورماه امسال توسط انجمن علمی میکروب شناسی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا چهاردهمین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران از تاریخ ششم تا هشتم شهریورماه امسال توسط انجمن علمی میکروب شناسی ایران و با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.

بر پایه این گزارش با توجه به ارتباط برخی از محورهای چهاردهمین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران با بیماری‌های زئونوز، بیماری‌های ناشی از مصرف غذا و آب، مقاومت‌های میکروبی، روش‌های نوین تشخیص و نیز تایپینگ میکروب‌ها، حضور دامپزشکان و رشته‌های مرتبط با حرفه میکروب شناسی دامپزشکی در این کنگره بستر مناسبی برای بهره برداری علمی و آموزشی از برنامه‌های کنگره فراهم می‌کند.

این گزارش می‌افزاید: برای شرکت کنندگان عضو سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به ازای هر روز حضور در چهاردهمین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران ۵ امتیاز بازآموزی و همچنین ارائه مقاله توسط نویسنده مسئول در صورت حضور ۱۰ امتیاز بازآموزی در پی خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وبسایت چهاردهمین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران، اینجا کلیک نمایید.

 

نظر شما
ادامه