کد خبر: ۱۳۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سابقه مدیریت و وزارت محمود حجتی بر وزارت جهاد کشاورزی به اندازه تحصیلات غیرمرتبط وی قابل اتکا است و در زمان حاضر از همه گزینه‌های پیشنهادی مطرح‌شده برای وزارت جهاد کشاورزی کارنامه قوی‌تری ارائه کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: حجتی دارای تجربه چهار سال پر از بحران در بخش کشاورزی است و مدیریت خوبی در این چهار سال ارائه کرده است.

ایرج ندیمی افزود: هرچند در حوزه اصلاح ساختار چای انتقاداتی به وی وارد است، اما به‌نظر می‌رسد در بخش خودکفایی گندم میزان کالاهای واردشده و تراز تجاری مثبت نقاط قوت وی در کارنامه وزارت جهاد کشاورزی حجتی است که می‌تواند نظر مثبت نمایندگان را به خود جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات کشور صرفاً با مدارک دانشگاهی حل می‌شد، بسیاری از مشکلات موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی ظهور نمی‌کرد، لذا تجربه مدیریتی برای خلاء تخصص مرتبط کافی است.

نماینده مردم سیاهکل در بهارستان ادامه داد: وی دارای تیم کارشناسی باتجربه‌ای در زمان وزارت خود بود و به‌نظر می‌رسد اکنون نیز با به‌کارگیری از تیم باتجربه بتواند بخش کشاورزی را از بحران خارج کند.

ندیمی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا مهندس حجتی رأی اعتماد از مجلس می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: تا چهارشنبه هفته آینده زمان زیادی وجود دارد و می‌توان با رایزنی و ارائه برنامه قوی، نظر نمایندگان را جلب کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
0
0
سلام. پیشنهاد می کنم اگر زندگی نامه وزرای جهاد، بهداشت و علوم را به دست آوردی، در سایت حکیم مهر قرار دهی. ممنون
نظر شما
ادامه