کد خبر: ۱۴۰۲۵

حکیم مهر - با توجه  نتایج جلسه ای که اتحادیه مرغ تخم گذار با مسئولان ستاد تنظیم بازار داشته اند به نظر می رسد که قیمت هر شانه تخم مرغ به 8200 تومان کاهش یابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، مدیر عامل مرغداران تخم گذار استان تهران با اعلام این مطلب گفت:به نظر می رسد که قیمت تخم مرغ در پی مذاکراتی که مسولان دولتی با اتحادیه مرغ میهن انجام داده اند تغییر یابد و با 600 تومان کاهش به قیمت 8200تومان در هر شانه برسد.

دکتر ناصر نبی پور افزود:بر این اساس ،نرخ کف و سقف تخم مرغ نیز به ترتیب به قیمت هر کیلو 3700 و 4230 تومان تغییر خواهد کرد و شرکت پشتیبانی امور دام متعهد می شود که در صورت کاهش قیمت محصول مرغدار را خریداری و از افزایش قیمت بیشتر از سقف تعیین شده جلوگیری کند.

وی خاطر نشان کرد:در صورتی که دولت مرغدارن را یاری  و نهاده مورد نیاز را تامین کند این تعهد داده می شود که دوباره قیمت تخم مرغ به قیمت هرشانه 7500 تومان برگردد.

هیچ کدام از مرغداران تهرانی نهاده با ارز مرجع دریافت نکردند

مدیر عامل مرغداران تخم گذار استان تهران ادامه داد: با وجود اینکه گفته می شود نهاده های دولتی با ارز مرجع به کشور وارد شده است ولی تاکنون هیچ کدام از مرغداران استان تهران نهاده ای دریافت نکرده اند و نهاده ای برای توزیع تحویل اتحادیه داده نشده است.

وی تصریح کرد :شوک روانی حاصل از خبر واردات نهاده ها بر روی نرخ این محصولات در بازار تاثیر داشته و قیمت آن را در مقایسه با گذشته کاهش داده است.

 

نظر شما
ادامه