کد خبر: ۱۵۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
برگزار کننده: انجمن مدیریت کیفیت ایران
تلفن تماس با دبیرخانه: 4 - 88101192
نمابر: 88725944
آدرس سایت: www.iranqms.ir
آدرس ایمیل: info@iranqms.ir

تاریخ شروع: سه شنبه 02 اردیبهشت 1393
تاریخ پایان: چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393
مکان: تهران - انیستیتو تحقیقات تغذیه صنایع غذایی کشور
گروه بندی: صنایع غذایی

موضوعات:
1- نقش توسعه استانداردها، در ارتقای کیفیت و ایمنی مواد غذایی.
2- نقش سازمان¬های نظارتی در ارتقای سلامت غذا.
3- توسعه فناوری نوین در صنعت غذا.
4- زنجیره تامین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی.
5- جایگاه استقرار سیستم های مدیریتی در صنعت غذا.
6- نقش برچسب گذاری در ارتقای آگاهی مصرف کنندگان.
7- سیستم¬های ارتباط با مشتری و رضایت مندی مشتریان.
8- نقش توسعه کیفیت در اقتصاد

توضیحات تکمیلی:

صنایع غذایی به عنوان حلقه تکمیل کننده در پیشرفت کشاورزی و دامپروری همه کشورها از جمله ایران همواره مورد توجه سیاستگزاران قرار دارد. بر اساس آمار موجود صنایع تبدیلی مواد غذایی از نظر سرمایه گذاری درصد قابل توجهی از کل صنایع کشور را در بر گرفته و سهم آن در اشتغال در حوزه صنعت کشور نیز قابل توجه است. بعلاوه روز به روز با صنعتی تر شدن هر چه بیشتر تولید مواد غذایی، وظیفه صنایع غذایی کشور در تامین غذای سالم جامعه خطیرتر و با اهمیت تر میگردد،به همین جهت انجمن مدیریت کیفیت ایران نخستین همایش ملی توسعه کیفیت ،راهبردی فراگیر در سلامت غذا را 2 و 3 اردیبهشت سال 93 همراه با دریافت مقاله ،نمایشگاه جانبی ، کارگاه های آموزشی و امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با اهداف زیر برگزار می نماید.
نمایشگاه
در حاشیه همایش ، اولین نمایشگاه صنایع غذایی باحضور فعال شرکت های داخلی ، نمایندگان شرکت های صادر کننده و سرمایه گذاران در صنعت غذایی کشور برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب و مساعد برای تعامل موثر و ارتباط سازنده میان کلیه بخشهای اجرایی، صنایع غذایی، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برگزار می شود.
امتیاز بازآموزی
اهمیت دامپزشکی در حفظ ایمنی و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به آن که یکی از مخاطبان اصلی این همایش، متخصصین ودامپزشکان فعال در عرصه بهداشت مواد غذایی است؛ طبق مکاتبات کتبی دبیرخانه کنفرانس با سازمان نظام دامپزشکی کشور، نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت راهبردی فراگیر درسلامت غذا با کد 9200123404368 ثبت و مقرر گردید حضور در این کنگره برای اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی کشور دارای امتیاز بازآموزی باشد.
و همچنین حضور مسئولین فنی ،کارشناسان استاندارد ،مدیران سازمان ها دارای امتیاز بازآموزی از سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد و وزارت بهداشت برای پزشکان میباشد.
ارزیابی واحدهای برتر صنایع غذایی
در همین راستا انجمن مدیریت کیفیت ایران با مشارکت پژوهشگاه استاندارد بصورت رایگان و افتخاری، نسبت به انتخاب و معرفی شرکت های برتر کیفی صنایع غذایی ایران مبادرت می نماید و از ده شرکت برتر با ارائه مستندات و کامل نمودن چک لیست های ارزیابی در اختتامیه کنفرانس با اهدا لوح کیفیت تقدیر می نماید.
از آنجا که این کنفرانس علمی، تخصصی و ملی درصدد فراهم نمودن بسترهای مناسب برای تبادل نظر و اندیشه های محققان، استادان، متخصصان، مدیران و دست اندرکاران این حوزه در راستای توسعه و ارتقاء کیفیت استاندارهای مواد غذایی است، از تمامی شرکتها و سازمانهای فعال در این عرصه دعوت می شود با مشارکت در فرصتهای تبلیغاتی متعدد فراهم شده در این کنفرانس ملی و معرفی برندهای برتر کیفیت، همچنین انعکاس و اطلاع رسانی دستاوردها، توانمندیها، یافته های علمی شرکتهای تحت مدیریت خود در تحقق شعار این رویداد ملی گامهای موثرتری برداریم .

نام مسئول یا دبیر همایش: دبیر همایش:دکتر شهریار دبیریان --- دبیراجرایی همایش:امیرپورحیری
امکان ارسال مقاله: بلی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا رحمتی
|
-
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
0
0
با سلام و تبریک سال جدید بنده فوق لیسانس صنایع غذایی هستم .مقاله کامل خود را تحت عنوان (((را هکارهای نوین تشخیص اصل وبدل محصولات صنایع غذایی)))آماده نموده ام که خدمتتون ارسال نمایم ولی متاسفانه هیچ آدرس ارسال ندارم .لطفآ با توجه به زمان اندک باقی مانده در اسرع وقت ما را راهنمایی نمائید.با تشکر.تلفن 09363289713
نظر شما
ادامه