کد خبر: ۱۶۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهردکتر ایرج نوروزیان استاد برجسته جراحی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در گفتگو با نشریه حکیم مهر از نقش مهم برخی اساتید خود در زمان دانشجویی گفت و به جوانات توصیه کرد در بن‌بست‌ها شجاعت تغییر داشته باشند.
عضو هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران با مرور خاطرات دوران تحصیل خود در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به سه معلم و استاد تأثیرگذار در زندگی خود اشاره کرد و از نقش مهم دکتر هوشنگ خاوری در تدریس روان و جذاب درس ژنتیک تقدیر نمود.
دبیر علمی کنگره دامپزشکی ایران در سال 89 ، مهمترین مشکل دامپزشکی کشورمان را فقدان تشکل تمام عیار برای رهبری صنف و عدم وجود leadership یا رجل در دامپزشکی دانست.
دکتر نوروزیان در این گفتگو از تعداد زیادی از اساتید ، دوستان و همکاران خود به نیکی یاد کرد و درباره ویژگیهای آنان توضیحاتی ارائه کرد.

 


وی ضمن بیان خاطرات مختلف از دوران تحصیل در دانشکده دامپزشکی و فعالیت و تلاش و انجام اعمال مختلف جراحی ، از شخصیت دکتر تاج‎بخش تقدیر کرد و گفت : ایشان نشان دادند که در کنار دامپزشکی می‎توان به زیور علوم دیگر هم آراسته بود.


مشروح این گفتگو در تعطیلات عید نوروز به بینندگان محترم نشریه حکیم مهر تقدیم خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دانشوران
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۷
0
0
سلام
بنده هم از اردتمندان دكتر نوروزيان عزيز هستم
ايشان برگردن بنده هم دين فراوان گذاشته اند انشالله جبران كنم
دکتر باقرزاده
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۷
0
0
با سلام :
من وقتی دکتر نوروزیان را می بینم به یا دکنر حکمتی استاد برجسته دامپزشکی می افتم که در تربیت دامپزشکان نقش بسزایی داشته اند .
این عزیزان از مفاخر دامپزشکی هستند و برای ما همیشه عزیز اند .
تلاش های دکتر نوروزیان در رابطه با لنگش در نشخوارکنندگان ستودنی است .
دکتر باقرزاده
نظر شما
ادامه