کد خبر: ۱۶۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش ایسنا، رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: راه‌اندازی مراکز دامپزشکی سیار در مناطق روستایی و عشایری به دولت پیشنهاد داده شده است که در صورت دریافت اعتبار از محل هدفمندی یارانه‎ها عملیاتی خواهد شد.

گاو - دامداری و کشاورزی

دکتر مهدی خلج با بیان اینکه اساسا دامپزشکان افرادی هستند که به‎طور سیار کار می‎کنند اظهار کرد: باید خدمات دامپزشکی را به روستاییان و عشایر به نحو احسن ارائه کنیم تا این افراد با امنیت بیشتری به تولید بپردازند.

وی افزود: سعی داریم با احداث مراکز دامپزشکی سیار در مناطق روستایی و عشایری و خرید خدمات بخش خصوصی و مستقر کردن آنها در آنجا به این مهم دست پیدا کنیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: ما پیشنهاد این کار را به دولت داده‎ایم البته هنوز عملیاتی نشده اما مصمم و پیگیر هستیم که آن را عملیاتی کنیم. اگر بتوانیم از هدفمندی یارانه‎ها اعتباری را دریافت کنیم حتما این کار صورت می‎گیرد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
باسلام
به استحضار مقام عالی ریاست سازمان دامپزشکی درسالهای بسیار دور درتمامی مناطق روستایی وصعب العبور کشور(مناطق عشایری )اقدام به ساخت پست های دامپزشکی نمود ولی در مسیر خدمونی سازی (بخوانید خصوصی سازی )تمامی امکانات فوق بلااستفاده مانده وگاها تخریب شده است وخدمات دامپزشکی منحصر به مراکز شهرستان ها شده است
نظر شما
ادامه