کد خبر: ۱۷۵۸

حکیم مهر -  رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ایجاد معاونتی تحت عنوان معاونت تضمین کیفیت در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کشور در سال جاری، خبر داد.

دکتر مجتبی نوروزی افزود: معاونت تضمین کیفیت با هدف ارتقای کیفیت داروها و واکسن‌های تولیدی، در تشکیلات سازمان دامپزشکی کشور تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان دامپزشکی در سال جاری ارتقا کیفیت محصولات داخلی است، بطوری که از نظر کیفیت و هزینه تولید بتوانند با محصولات وارداتی رقابت کنند.

نوروزی در خصوص برنامه‌های این سازمان در راستای نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، گفت: با افزایش سطح پوشش ایمنی دام ها، افزایش سطح تلاش و کار در زمینه تولید دارو و واکسن ها، ارتقا میزان بازرسی‌ها با استفاده از تمام توانایی‌های بخش‌های خصوصی و دولتی، بدنبال ارتقا شاخصه های بهداشتی در تولیدات دام و فراورده‌های دامی کشور هستیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ایجاد و گسترش شبکه‌های آزمایشگاهی را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد که در راستای نامگذاری سال جاری بعنوان مهمترین فعالیت‌های سازمان در نظر گرفته شده است.

وی بار دیگر تاکید کرد: تمام زنجیره تولید شیر و گوشت و فرآورده‌های آنها از مرحله دامداری تا زمان عرضه در اختیار سازمان دامپزشکی قرار گیرد.

 وی ادامه داد: هم اکنون سازمان دامپزشکی در تولید و عرضه گوشت نظارت کامل دارد که این امر باید در فرآوری این محصول و همجنین تولید و عرضه شیر نیز صورت گیرد.

نظر شما
ادامه