کد خبر: ۱۸۴۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور شناسایی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ورزشی اعضای خود نسبت به شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس این فراخوان کلیه اعضای محترم سازمان که دارای افتخارات و یا توانمندی‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی دارند می‌توانند حداکثر تا ۹ مهر ماه امسال رزومه خود را شامل ‌نام و نام خانوادگی، سن، مدرک تحصیلی، محل اخذ مدرک، وضعیت اشتغال، نشانی محل سکونت، شماره تماس و مدارک لازم مبنی بر اثبات نخبگی و یا توانمندی مورد نظر به آدرس پست الکترونیک nezam1387@gmail.com ارسال نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد روابط عمومی سازمان به شماره تماس ۶۱۰۶۱۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

 

برچسب ها: نخبگان،
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
بسمه تعالی
با سلام و احترام به همگان
یادم هست حقیر در سالیان قبل طرحی 12 ساله با سه بازه چهارساله در حوزه امور اجتماعی به دوستان سازمان نظام دامپزشکی ارائه کردم که البته در آن مقطع خیلی هم توجه نشد اما خوشبختانه به مرور برخی از بندهای آن به اجرا نزدیک شده است. یکی از آن بندها همین موضوع تدوین بانک اطلاعاتی نخبگان سازمان نظام دامپزشکی بود. در آن زمان اینجانب با حدود 1000 نفر از اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی رودررو مصاحبه کردم و در این میان بسیاری از چهره های فرهنگی و ورزشی و علمی ناشناخته را کشف کردیم. متاسفانه این موضوع با برچیده شدن معاونت رفاه و امور اجتماعی به کلی کنار گذاشته شد. ضمن ابراز خرسندی از این حرکت دوباره امیدوارم دوستان نظام دامپزشکی فقط به دریافت اطلاعات بسنده نکنند و ضمن تدوین بانک اطلاعاتی به تحلیل آن بپردازند و زمینه استفاده از توان نخبگان را در کارگروههای مختلف و فعالیت های آتی نظام دامپزشکی فراهم آورند و کمیسیون های مشورتی را از نظرات آنان بی بهره نسازند. مجدداً برای همکاران محترم در سازمان نظام دامپزشکی آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون می کنم.
محمد
|
-
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
0
بنده بعنوان یک هنرمند دامپزشک که عضو کوچک این جامعه هستم به مسئولین نظام دامپزشکی توصیه میکنم که بهتر است در کنار این امور ، برنامه های فرهنگی نیز برای برخی از کارکنان نظام دامپزشکی در نظر گرفته شود. تاکید میکنم برخی از اعضا که متاسفانه ...
سید شهرام میرزمانی
|
-
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
سلام

همکاران پاسخ رزومه ارسال شده این بود:
Delivery to the following recipient failed permanently:

nezam۱۳۸۷@gmail.com

لطفا ایمیل را اصلاح نمایید
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
با سلام و احترام.
تصور می کنم چون 1387 را در متن ایمیل با فونت فارسی نوشته بودیم، این مشکل ایجاد شده است. ضمن تشکر، اصلاح گردید.
همکار بخش خصوصی(مسئول فنی)
|
-
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
با سلام لطف نمایند به جای کشف استعداد ونخبه یابی به استعداد هایی که به دلیل بی مبالاتی وبدون حمایت حرفه ای زیر دست وپای کارفرمایان له وبه هدر میرود .هیچ امنیت شغلی ندارند توجه گردد
حسین
|
-
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
0
من طرحی دامپزشکی بودم.تو اون سه سال 6مقام ورزشی گرفتم چندباری هم اعلام کردم براشون اصلا مهم نبود.خوش بحال کسی که پارتیش خوبه اون راحت می گیره نوش جونش.فقط زشته طرف یه مقام شهرستانی می گیره اونو روسش می ذاره و افتخار می کنه ولی دامپزشکی اصلا ورزش نمی دونه چی هست.
نظر شما
ادامه