کد خبر: ۱۸۹۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، دکتر کامیار داهیم از برنامه‌ریزی در این سازمان برای تولید مرغ سبز یا مرغ ارگانیک خبر داد و اظهار داشت: در این طرح که با استانداردهای جهانی تولید مرغ نیز همسان است، در پرورش مرغ از هیچگونه سموم شیمیایی و دارویی استفاده نمی‌شود و به جای آن از ریز مغذی‌های طبیعی برای تامین سلامت مرغ استفاده می‌شود که هیچ‌گونه آثار زیانبار بیماری نیز بر مصرف کنندگان نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروزه کشورمان جزو هفت کشور تولید کننده مرغ است، افزود: امروزه رویکرد جهانی به سوی پرورش و تولید اینگونه مرغ ارگانیک است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: اولویت و هدف اساسی سازمان دامپزشکی آذربایجان غربی در این راستای تولید مرغ ارگانیک یا مرغ سبز است تا مصرف کنندگان گوشت سفید استان بتوانند به گوشت سفید مطمئن و عاری از هرگونه داروی شیمیایی دستیابی داشته باشند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
مرغ ارگانیک فعلا در کشور تولید نمیشود.این مرغ که در خیلی از استانهای دیگر نیر تولید میشود بنام مرغ بدون آنتی بیوتیک میباشد و مرغ سبز هم یک برند است. کارشناس طیور
مطلع
|
-
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
البته جناب اقای دکتر داهیم تازه منصوب شده اند ولی به اطلاع میرساند که در استان آذربایجانغربی مشکلات بهداشی فراوان است از قبیل عرضه گوشت غیر بهداشتی در کنار جاده های اکثر شهرها حتی شهر ارومیه مرکز استان و نیز فروش گوشت چرخ کرده غیر بهداشتی در بیشتر قصابی ها و فروش مرغ زنده در کنار خیابانها
نظر شما
ادامه