کد خبر: ۱۹۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دکتر محمد لطفی زاده در وبلاگ خود نوشت:

 

به نام خدایی که به ما سلامت عطا فرموده است

سلام علیکم

ساعات پایانی دوشنبه 17 آذر ماه سال جاری در شبکه یک سیما برنامه زنده مصیر با حضور رئیس سازمان استاندارد، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و رئیس سازمان غذا و دارو پخش شد.

در این برنامه دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به صراحت جمله ای گفت که مجری برنامه را هم به واکنش واداشت به نحوی که او از مسئولیت اخلاقی و شرعی کاری که انجام شده سخن گفت!

دکتر شهریاری گفت : من در برنامه های زنده پیش از این نام برنج هایی که برای سلامت مردم خطر داشتند آوردم اما یک مقام آنقدر فشار آورد که وزیر بهداشت دولت قبل را مجبور کرد تا در تلویزیون حاضر شود و به مردم بگوید برنج ها سالم هستند!!!

خدا عالم است که ما در مسئولیت هایی که هستیم چگونه می توانیم عمل کنیم که در جهان آخرت از صراط بگذریم و هنگام حساب و میزان سختی نکشیم؟

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
متاسفانه به دلیل کم کاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ایمنی مواد غذایی، پزشکان از جمله همین جناب دکتر شهریاری- که با الفبای مسایل بهداشت مواد غذایی هم آشنا نیستند- به خود اجازه می دهند در مورد سلامت غذا از برنج گرفته تا خمیر مرغ و غیره، سخن بگویند. مطمئنا و به دلایل علمی - که از حوصله خوانندگان خارج است- اعلام اسامی برنج ها، کاری اشتباه بوده است. اتفاقا شرع مهم ترین مساله ای را که به افراد یاد می دهد این است که در کاری که تخصص ندارند، دخالت نکنند.
نظر شما
ادامه