کد خبر: ۱۹۶۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

روزنامه خراسان نوشت:

«یک دکتر دامپزشک با ارسال نامه ای به خراسان مدعی شد اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در مجاورت یکی از مهم ترین بیمارستان های مشهد، بیمارستان حیوانات تاسیس کرده است و با توجه به حدود ۸۰۰ نوع بیماری مشترک بین انسان و دام، یکی از این دو مرکز به دلیل این که در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری یکدیگر هستند، باید تعطیل شود.

در این باره «رضا ممنون» مدیر روابط عمومی دامپزشکی مشهد به خراسان گفت: مکان مورد اشاره این دامپزشک بیمارستان دامپزشکی نیست بلکه آن جا دانشکده دامپزشکی است و فعالیت آن هیچ تهدیدی برای سلامت شهروندان نیست و ایجاد آلودگی نمی کند.

وی افزود: این دانشکده قبل از احداث بیمارستان در این منطقه از مشهد دایر و فعال بوده است و قطعا چون مشکل از حیث آلودگی و انتقال بیماری ها وجود نداشته، مجوز تاسیس بیمارستان در نزدیکی آن صادر شده است.

وی گفت: در واقع مجوز کلینیک دامپزشکی فقط برای آموزش دانشجویان صادر شده است و در این مکان هیچ ورود و خروج دامی انجام نمی شود.»

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
آدم کینه توز در مشهد زیاد شده متاسفانه
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
فقط باید به حال دامپزشکی گریست.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
0
مدیر محترم سایت حکیم مهر
با سلام ودرود
با تشکر از شما به دلیل اصلاح عنوان خبر تان از حکایت یک دامپزشک به روزنامه خراسان به خودزنی ، نامه عجیب یک دامپزشک به روزنامه خراسان ، واما حکایت حاضر برای دامپزشکی و دامپزشکان حکایت جدیدی نیست چرا که برخی حیات خود را در نبود دیگران می بینند امروز اخلاق واخلاق مداری بسیار در حاشیه قرار گرفته است واستفاده از تئوری رنگ باخته هدف وسیله را توجبهه می کند اصل قرار گرفته است.اما این عزیزان توجه ندارند که داستان آنها بسیار به حکایت یکی بر سر شاخ بن می برید شباهت دارد.بیماریهای زتونوز(قابل انتفال بین انسان ودام ) گوسفندی نیست که پتوان آن را در عزاوعروسی سربرید.دانش آموخته
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
0
راست میگه بنده خدا
اولویت با دانشکده دامپزشکیه چون قبل از بیمارستان احداث شده. و اگر واقعا باید بین این دو حریم رعایت بشه، در واقع بیمارستان تو حریم دانشکده هست و غیرمجاز ساخته شده.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
0
با سلام ، گاهی بد دفاع کردن از دفاع نکردن بدتر است .طبق ماده 10 قانون سازمان دامپزشکی مصوب مجلس شورای ملی در جلسه 1350/3/2 رمانگاهها و بيمارستانهاي‌ وابسته‌ به‌ دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ و تحقيقات‌ مشمول‌ اياخذ پروانه نمی باشند. لذا اصل ادعا مبنی بر صدور مجوز توسط اداره کل دامپزشکی کذب و پاسخ مدیر محترم روابط عمومی دامپزشکی مشهد دقیق نمی باشد. در ضمن بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی با مساحت 3000 متر بنا از سال 1374 در محلی که امروز مشرف به بیمارستان رضوی با رعایت فاصله حریمی فعالیت خود را اغاز نموده است.محل بنای اصلی دانشکده به مساحت بیش از 140000 هزار متر در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد واقع شده است. در ضمن مرکز تحقیقات و فارم های آموزشی دانشکده به مساحت 30 هکتار در کیلومتر 30 جاده آسیایی در دست احداث می باشد. جمشیدی
محسن
|
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
اينكه گفته شده اين بيمارستان دامپزشكي پيش تر از بيمارستان انساني واقع در آن منطقه وجود داشته است صحيح است و احتمالا قبلا در هنگام ساخت آن بيمارستان به همجواري با بيمارستان دامپزشكي توجه شده (هرچند فاصله اين دو نسبت به يكديگر چندان هم نزديك نيست)
اما اينكه گفته شده اين مكان بيمارستان دامپزشكي نيست و ورود و خروج دام ندارد به هيچ عنوان صحيح نيست .
نظر شما
ادامه