کد خبر: ۱۹۷۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
به فضل الهی امروز حکیم مهر نزد جامعه دامپزشکی و بزرگ‎تر از آن جامعه مرتبط با سلامت کشورمان جای خود را باز نموده است ...

حکیم مهر - «دکتر محمد لطفی­زاده» مدیر مسئول سابق حکیم مهر، لطف نموده و به مناسبت یک سالگی فصل جدید فعالیت حکیم مهر، یادداشتی را برایمان ارسال نموده­اند که ضمن تشکر صمیمانه از ایشان، متن آن به استحضار بینندگان محترم می­رسد:

 

به نام خدایی که قلم را آفرید

برادر ارجمند و گرانقدر جناب دکتر کیوان کوهیان
مدیرمسئول محترم حکیم مهر
سلام علیکم
حدود یک سال از پذیرش مسئولیت اداره حکیم مهر توسط حضرتعالی می
گذرد. اینجانب بر خود وظیفه دانستم از زحمتی که به رغم مشغله کاری و با وجود سختی هایی که در این راه وجود داشته و دارد تقبل فرموده اید تشکر نمایم.
به فضل الهی امروز حکیم مهر نزد جامعه دامپزشکی و بزرگ
تر از آن جامعه مرتبط با سلامت کشورمان جای خود را باز نموده و به یقین روشن نگه داشتن این چراغ و افزودن نور آن توسط جنابعالی که با هوشمندی و تدبیر ان شاءالله بر درخشش آن افزوده خواهد شد موجی از همبستگی را در جامعه دامپزشکی کشورمان که در سالیان گذشته پایهگذاری شده بود مستحکمتر نموده و به آن عمق خواهد بخشید.
لازم است از این فرصت استفاده نموده و با کسب اجازه از جنابعالی سلام و احترام خود را تقدیم به همه بینندگان محترم حکیم مهر که در سالیان گذشته، حقیر افتخار خدمتگزاری آنان را داشتم نمایم و از همه دوستان بخواهم کما
فیالسابق و بلکه بیشتر و بهتر، حکیم مهر را خانه و سنگ صبور خود بدانند و آگاه باشند که ان شاء الله حضرتعالی نیز همه توان خود را در انعکاس، رسیدگی و پیگیری مشکلات و مسائل صنفی و علمی جامعه دامپزشکی کشورمان معمول خواهید فرمود.
امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال در این راه خطیر و در ارتقاء آگاهی جامعه از توانمندی، اهداف و تنوع و گوناگونی رشته و حرفه دامپزشکی و نیز در بیان صادقانه انتقادات منجر به رشد در جامعه دامپزشکی کشورمان بیش از گذشته موفق باشید.

با احترام
دکتر محمد لطفی‏زاده
تهران - 17 دی ماه 1393

_______________________________________________________________________________________________

حکیم مهر- ضمن تشکر مجدد از ابراز محبت دکتر لطفی­زاده، جا دارد در همین جا از ایشان به خاطر ارسال یادداشت­ها، ارسال مطالب و درج کامنت­های هوشمندانه و خوبشان صمیمانه سپاسگزاری نمائیم.

در طی یک سال اخیر که مسئولیت فصل جدید فعالیت حکیم مهر را برعهده داشتیم با فراز و نشیب­های زیادی روبرو بوده­ایم. نهایت سعی خود را نموده­ایم تا کلیه اخبار و وقایع حوزه دامپزشکی را پوشش داده و در عین حال تنوع خبری خود را حفظ کنیم. سعی نموده­ایم تا یک وب­سایت تعاملی را عرضه نماییم و کلیه نظرات متنوع و گاه متضاد را در ذیل اخبار درج نمائیم.

جا دارد در همین جا از کلیه بینندگان محترمی که نظرات آنها به دلایل مختلف درج نشده و یا قسمت­هایی از نظرات آنها حذف شده است، عذرخواهی نماییم. مسلماً محدودیت­های حقوقی و گاهاً اخلاقی از دلایل این امر بوده­اند که امیدواریم ما را درک نمایید، ولی در عین حال سعی نموده­ایم که پیام اصلی این نظرات را در سایت منتقل نماییم.

از کلیه همکاران و مسئولین زحمتکش فعال در حوزه دامپزشکی که در طی این مدت، چه در متن اخبار و چه در بخش نظرات به هر نحوی مورد اسائه ادب قرار گرفته­اند عذرخواهی نموده و طلب حلالیت داریم.

چنانچه نظری یا پیشنهادی برای بهبود کیفیت این پایگاه خبری دارید، صمیمانه از آن استقبال می­کنیم و امیدواریم که همچنان با ارائه به­روز اخبار، وقایع و تحلیل­های حوزه دامپزشکی، در خدمت صنف شریف دامپزشکی کشور باشیم.

 

 

برچسب ها: لطفی زاده،
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکاری
|
-
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
اینکه اخرین اخبار دامپزشکی درج می شود خوبست ولیکن به هم نان قرض دادن و بزرگ جلوه دادن اقدامات که در مواقعی اظهار نظر های نه هوشمندانه بلکه جهت دار و سلیقه ای است اصلا خوب نیست و در صورتی سایتی خلاق و تأثیر گذار است که کارشناسان بی طرف و خبره و با سیاستهای مشخص شده در گرداندن آن نقش داشته باشند.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0





حکیم مهر- «دکتر علی منصوبی» از بینندگان محترم حکیم مهر، لطف نموده و یادداشتی را درخصوص تعامل و مهربانی بیشتر صنف دامپزشکی برایمان ارسال کرده اند که ضمن تشکر از ایشان، به استحضار بینندگان محترم حکیم مهر می رسد:

به نام خالق زیبائی ها

بیایید با هم مهربانی و مدارا کنیم

تقارن سالگرد دوره جدید فعالیت حکیم مهر را با سالگرد ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به فال نیک می گیرم. فرصت مغتنمی است که در فضایی سالم و ارزشی و با نگاهی دلسوزانه، منطقی و علمی با موضوعات مطروحه برخورد کنیم.
گاهاً شاهد درج کامنت هایی (پیامهایی) در حاشیه اخبار حکیم مهر هستیم که می تواند فضای مناسبی برای ابراز عقاید، انتقادات و پیشنهادات در فضای باز رسانه ای باشد، اما نیک می دانیم برخی پیامهای کینه ورزانه، تخریبی و گاهی تملق آمیز و چاپلوسانه نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه موجب می شود که گوش ها و چشم ها به روی نقطه نظرات منصفانه، قابل قبول و سازنده هم بسته شود.
در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری، فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است و به مانند هوایی است که چه بخواهیم چه نخواهیم باید تنفس کنیم، بنابراین اگر تمیز باشد یا آلوده، اثر متفاوتی را بر جامعه و کشور خواهد داشت. متاسفانه شاهد برخی بداخلاقی ها، سوءتعبیرها و بی حرمتی ها در فضای این رسانه می باشیم. هر چند مدیریت محترم تمام تلاش خود را برای رفع و تعدیل این ناهنجاری ها می کند، اما چرا باید همواره شاهد حذف و تعدیل ها و نقطه چین های آزاردهنده در پیام های مخاطبین باشیم. مگر نه این است که اکثر قریب به اتفاق همراهان این رسانه همکاران تحصیلکرده و فهمیده ما هستند. مگر نه این است که در سیره پیامبر اعظم (ص) و مکتب امام جعفر صادق (ع) مدارا حتی با دشمنان هم توصیه شده است. مگر نه این است که بسیاری از همکاران ما به صورت مستقیم و غیرمستقیم در جهت آرامش و رفاه مخلوقات زبان بسته خداوند متعال تلاش می کنند. پس چگونه است به عنوان اشرف مخلوقات در مقابل یکدیگر قرارگرفته و حرمت ها را سهواً یا عمداً می شکنیم. مگر نه این است که مهرورزی رکن و اساس حرفه دامپزشکی است. مگر نه این است که همه ما عضو یک خانواده هستیم. پس چرا باید در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیازمند وفاق حرفه ای، همدلی و همراهی هستیم، افکار خود و دیگران را مشوش نموده و مهمتر از آن افکار عمومی اعم از مردم و مسئولین را نسبت به خانواده بزرگ دامپزشکی تضعیف و خدشه دار نماییم. آیا این نوعی خودزنی نیست؟
نگارنده به هیج وجه منکر مشکلات معیشتی و بیکاری همکاران در رده های مختلف، محدودیت ها، بی قانونی ها، تبعیض ها، انتقام جوئی ها و ... نمی باشد، اما لازم است در فضایی سالم و اخلاقی ایرادها و نقاط ضعف را با سعه صدر و ادبیات متین و درخور پارسیان بیان کرده و شنونده باشیم. پاسخگوئی شفاف و صریح صورت پذیرد. در مواردی خطاها و اشتباهاتمان را پذیرفته و در صدد جبران آنها برآییم، تا بتوانیم شرایط لازم برای ارتقای سطح کیفی و کمی و تحقق اهداف متعالی خانواده بزرگ دامپزشکی را فراهم نماییم.
امید است حکیم مهر بتواند با استفاده از روش های مناسب و ابزار رسانه ای به مانند طراحی اتاق های گفتگو و میزگردهای هم اندیشی، بسترهای لازم را در جهت تبادل بهتر و بیشتر اطلاعات و عقاید صاحبنظران و مخاطبین خود در آینده نزدیک فراهم نماید.

دکتر علی منصوبی - دامپزشک




دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
ای دلبر من الهی صد ساله شوی!! بنده هم به نوبه خود به دست اندرکاران این سایت وزین به ویژه دوستان خوبم جناب دکتر کوهیان و جناب دکتر کاظمی تبریک می گویم. امیدوارم هر روز در مسیر بالندگی بیشتر، گام بردارید. در دور جدید، بخش کتب دامپزشکی و کاریابی را که اضافه نمودید، بسیار عالی است. توصیه می کنم در کنار آپلود کتب الکترونیک، در همین بخش یا بخشی جداگانه، به معرفی کتب جدید دامپزشکی (در تمامی شاخه های آن) هم بپردازید. از زحمات شما عزیزان در ارایه مطالب به روز و مفید و اخبار متنوع صنف، تشکر می کنم. خداوند نگهدارتان باشد.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
0
خدا قوت به راستی بزرگترین گام رو در جهت حفظ و بالا بردن شان دامپزشکی شما برداشتین
نظر شما
ادامه