کد خبر: ۲۰۱
یکی از حاضران در همایش با انتقاد از این اقدام در حاشیه جشن یک دستاورد علمی اظهار کرد: بسیاری از مدیران دامپزشکی از اقدام تبلیغاتی احساس ناخوشایندی داشتند و CDها را رد کردند...
برخی اقدامات انجام‌شده در حاشیه همایش خودکفایی در داروهای دامی، ارتباط این پدیده مبارک را با رویداد مبارک انتخابات روشن کرد.

در این همایش، مدیران کل و حتی مسئولان شهرستان سازمان دامپزشکی کشور حضور یافتند که شمار آنان بنا بر برخی گزارش‌ها، به حدود دو هزار نفر می‌رسید.

در پایان این همایش به رغم توصیه‌های مؤکد رئیس‌جمهور کشورمان در روزهای اخیر، مبنی بر عدم هزینه برای تبلیغات انتخاباتی، کیف‌های حاوی سه CD تبلیغاتی در میان همه حاضران توزیع شد. موضوع این سه CD، سفر دکتر احمدی‌نژاد به ترکیه، عملکرد دولت نهم و بیانات رهبر انقلاب درباره دولت و با آرم نهاد ریاست‌جمهوری بود.
یکی از حاضران در همایش با انتقاد از این اقدام در حاشیه جشن یک دستاورد علمی اظهار کرد: بسیاری از مدیران دامپزشکی از اقدام تبلیغاتی احساس ناخوشایندی داشتند و CDها را رد کردند.
فارغ از آن‌که برای اعلام یک موفقیت چه نیازی به کشاندن صدها مدیر از نقاط گوناگون کشور به تهران است، به نظر می‌رسد، به دلیل ارتباط تنگاتنگ این افراد با قشر دامپروران و روستاییان، آنها آماج این اقدام تبلیغاتی با هزینه بیت‌المال قرار گرفته‌اند.
نظر شما
ادامه