کد خبر: ۲۰۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
در این مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد، «دکتر هادی کیوان‌فر»، «دکتر ناصر حقوقی‌راد» و «دکتر شاهرخ رنجبر بهادری» مورد تجلیل قرار گرفتند ...

تجلیل از سه تن از استادان ممتاز جامعه دامپزشکی در واحد گرمسار

حکیم مهر - در حاشیه سومین همایش ملی پاتوبیولوژی دامپزشکی ایران که در واحد گرمسار و با حضور دامپزشکان کشور برگزار شد، از سه تن از استادان ممتاز دانشگاه های دامپزشکی کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، در حاشیه سومین همایش ملی پاتوبیولوژی دامپزشکی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور دامپزشکان کشور برگزار شد، از سه تن از استادان ممتاز دانشگاه های دامپزشکی کشور، دکتر هادی کیوان فر، دکتر ناصر حقوقی راد و دکتر شاهرخ رنجبر بهادری تجلیل شد.

این مراسم به پاس خدمات ارزنده و چند دهه خدمت صادقانه این استادان به جامعه علمی دامپزشکی کشور برگزار شد.

«دکتر هادی کیوان فر» دارای مدرک دکترای تخصصی ویروس شناسی، استاد ممتاز دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و بیش از 40 سال تدریس در دانشگاه های برتر ایران می باشند.

«دکتر ناصر حقوقی راد» دارای مدرک دکترای تخصصی انگل شناسی، استاد ممتاز دانشگاه اهواز، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و بیش از 40 سال تدریس در دانشگاه های برتر ایران هستند.

«دکتر شاهرخ رنجبر بهادری» دارای مدرک دکترای تخصصی انگل شناسی و بیماری های انگلی، پژوهشگر برگزیده کشور در سال 1392، استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1389، مدیر پژوهش برجسته کشور در سال 1388، پژوهشگر برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی در سال های 1385، 1386 و 1388، پژوهشگر منتخب منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1389 با اجرای 18 طرح پژوهشی، 136 مقاله در کنگره ها و مجلات ملی و بین المللی می باشند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
بسمه تعالی
با سلام و احترام به همگان
ضمن تشکر از این اقدام پسندیده و آرزوی موفقیت برای اساتید محترم بخصوص جناب دکتر کیوانفر که اینجانب افتخار شاگردی ایشان را داشته ام و البته ای کاش بیشتر از تدریس از توان تحقیقاتی ایشان و امثال این بزرگوار استفاده می شد و بجای صرف وقت در کلاس (که البته بجای خود قابل تحسین و لازم است) در پژوهشکده ها (که قبلاً گفته ام تا زمانی که حداقل نصف دانشکده های دامپزشکی با همین تعداد عضو هیأت علمی به پژوهشکده های تخصصی دامپزشکی در موضوعات مختلف تبدیل نشود پیشرفتی حاصل نخواهد شد) به پیشرفت بیشتر علم و تربیت محققان توانمند مشغول بودند. به هرحال ایشان از چهره های ماندگار در دامپزشکی و بخصوص ویروس شناسی هستند و برایشان آرزوی سلامت و موفقیت می کنم.
یک نکته هم به دوستان برگزار کننده چنین مراسمی عرض می کنم که تا وقتی این مراسم در عرصه عمومی نمایش داده نشود جامعه دید بهتر و واقعی نسبت به رشته و حرفه دامپزشکی نخواهد داشت.
موفق باشید
نظر شما
ادامه