کد خبر: ۲۰۶۶

حکیم مهر -  دبیرخانه علمی هفتمین همایش سراسری و دومین کنفرانس منطقه ای انگل شناسی و بیماری‌های انگلی در فراخوان خود از اساتید، متخصصان و صاحبنظران رشته‌های مرتبط برای ارسال مقالات به این همایش دعوت کرد.

آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در زمینه انگل شناسی، قارچ شناسی، حشره شناسی و بیماری‌های مشترک انسان و دام از محورهای اصلی این کنفرانس سه روزه است.
همچنین مدیریت پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های انگلی و استفاده از فناوری‌های نوین در انگل شناسی از دیگر محورهای هفتمین همایش سراسری و دومین کنفرانس منطقه ای انگل شناسی و بیماری‌های انگلی است.
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله به این کنگره که به همت انجمن انگل شناسی ایران برگزار می‌شود پایان خرداد ماه است و به شرکت کنندگان در این کنفرانس علاوه بر گواهی حضور، امتیاز بازآموزی نیز اعطاء می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی انجمن انگل شناسی ایران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88953041-021 تماس بگیرند.
گفتنی است هفتمین همایش سراسری و دومین کنفرانس منطقه ای انگل شناسی از 27 مهرماه سالجاری در محل تالار همایش‌های بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
ادامه