کد خبر: ۲۰۷۷۳

روحانی نژاد دامپزشکی خراسان رضوی

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی از کشف و معدوم سازی بیش از ۳۰ تن فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در قالب طرح تشدید نظارت نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مجید روحانی نژاد ظهر یکشنبه در بازدید از ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ۱۱۶ اکیپ نظارت دامپزشکی در سطح استان در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و نظارت بر عرضه محصولات پروتئینی فعالیت می کنند.

وی افزود: تعداد ۲۳۲ نفر به صورت شبانه روزی در قالب گروه های نظارتی ضمن بازرسی مراکز عرضه مواد عذایی با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه نظارت های دامپزشکی استان در ایام آخر ماه صفر و نوروز تشدید می شود ادامه داد طرح نظارتی ویژه نوروز که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

۲ واحد متخلف فروش فرآوردهای دامی فاسد پلمپ شد

روحانی نژاد با بیان اینکه تا کنون نسبت به انجام ۵ هزار بازرسی در همین راستا اقدام شده است افزود: بازدید های انجام پذیرفته تاکنون منجر به کشف ۳۰ تن فرآورده غیر قابل مصرف و همچنین پلمپ دو واحد متخلف شده است.

وی با تاکید بر رعایت شاخصه های بهداشتی در عرضه مواد غذایی از طرف فروشندگان افزود: تمامی هتل ها رستوران های بین راهی توسط گروه های نظارتی مورد بازدید قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد و با دستور قضایی پلمپ می شوند.

روحانی نژاد بیان کرد: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون همچنین ۱۰۳ مورد شکایت مردمی توسط بازررسان این اداره کل رسیدگی شده است.

وی همچنین از نظارت بر دام های عشایر مناطق استان خبر داد و گفت: وضعیت دام های عشایر استان نظیر بیماری های دامی در این طرح مورد بازرسی قرار می گیرد.

ارایه خدمات شهری نقش مهمی در ایجاد نشاط بین شهروندان دارد

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب و شهری نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان دارد بیان کرد: کاهش بار روانی و خستگی شهروندان به ویژه برای افرادی که بضاعت سفر را ندارند از مزیت های شهر آرایی است که به طور حتم به نسبت هزینه های که دارد فواید بیشتری را برای شهروندان در بر دارد.

روحانی نژاد ابراز کرد: فعالیت شهرداری مشهد امسال با ایجاد انضباط شهری، ایجاد گل آذین ها و گل آرایی های بی نظیر نشاط و شادابی غیر قابل توصیفی به شهر و مسافران بخشیده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی های خوبی برای استقبال از زائران بهاری در مشهد انجام شد و تمامی مسئولان از میزبانی زائران بارگاه رضوی احساس غرور و افتخار دارند.

 

 

نظر شما
ادامه