کد خبر: ۲۱۶۵۱

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران اعلام کرد: با توجه به ضرورت توسعه دولت الکترونیک و به منظور کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان مازنی، سامانه دریافت پیام کوتاه این اداره کل به شماره 10001133342395 راه اندازی شد.

علی باکوئی افزود: کلیه شهروندان و مسافرین عزیز می توانند از طریق این سامانه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست های خود را مطرح کنند.

وی اظهار داشت: این سامانه در هر ساعتی از شبانه روز پیام های مردمی را دریافت و در صورت نیاز از طریق بخش های مختلف اداری و فنی پیگیری می گردد.

باکوئی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و بررسی میزان رضایت مردم از عملکرد دامپزشکی مازندران افزود: این سامانه به صورت روزانه توسط روابط عمومی رصد شده و نظرات مردمی به مسئولین دامپزشکی استان خصوصاً مدیر کل دامپزشکی استان مازندران منعکس می شود.

وی از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی 1512 اداره کل دامپزشکی استان مازندران در روزهای آینده خبر داد و افزود: این سامانه در اداره کل پیش از این به بهره برداری رسیده بود، اما با اتصال به اپراتور کارایی لازم را نداشته که بنا به توصیه مدیر کل دامپزشکی استان در جهت ضرورت بکارگیری دولت الکترونیک جهت ارائه دریافت خدمات مشاوره ای، سوالات بهداشتی، و ارائه هر گونه پیشنهاد و انتقادی به زودی شاهد راه اندازی و بکارگیری صحیح از این شماره چهارقمی 1512 در مرکز استان خواهیم بود.

 

 

نظر شما
ادامه