کد خبر: ۲۱۷۲۱

جلسه هماهنگی شورای اداری ادارت دامپزشکی استان با حضور مدیرکل و معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان ها در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی شورای اداری ادارات دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده ضمن تشکر از معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان ها در پیشبرد اهداف سازمانی، بر حفظ و ارتقاء جایگاه فعلی دامپزشکی تاکید کرد و ادامه داد: این مهم انجام نمی شود مگر با همدلی و همزبانی و هر گونه عدول از این شعار تکلیف شرعی و قانونی دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان رعایت نظم و انظباط کاری را عامل پیشرفت و ترقی هر مجموعه ای دانست و بر رعایت سلسله مراتب اداری و انجام وظایف در اسرع وقت و سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی اجرای سیاست های بهداشتی سازمان را اولویت اصلی برنامه های دامپزشکی دانست و از روسای ادارات دامپزشکی شهرستان ها خواست با جدیت هر چه بیشتر برای ارتقاء بهداشت عمومی جامعه و پیشگیری و کنترل و مبارزه با بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام و رعایت تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی تلاش کنند.

در ادامه آقایان دکتر علمداری و دکتر موسی پور معاونین سلامت و توسعه مدیریت و منابع در خصوص مسایل مربوط به حوزه خود صحبت هایی ایراد نموده و در نهایت با صحبت های روسای ادارات دامپزشکی شهرستان مسایل و مشکلات شهرستان ها بررسی گردید.

 

خبر مرتبط:

فعالیت کارکنان دامپزشکی مصداق عینی و بارز همدلی و همزبانی دولت و ملت است!

 

 

نظر شما
ادامه