کد خبر: ۲۱۷۹۹

به استناد نامه شماره ۴۱۸ مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۶ سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا.، شرکت در دهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران که با محور اصلی "آموزش دامپزشکی و کارآفرینی" و به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در تاریخ 10 الی 12 شهریور ماه 1394 برگزار خواهد شد، دارای ۵ امتیاز بازآموزی به ازای هر روز حضور )مجموعاً ۱۵ امتیاز به ازای حضور در سه روز کنگره) برای اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی است و ارایه مقاله (در صورت حضور) نیز 10 امتیاز بازآموزی را برای اعضاء در بر خواهد داشت.
شایان ذکر است که نمایندگان سازمان نظام دامپزشکی، در سه روز کنگره، در محل برگزاری حضور خواهند داشت و حضور و غیاب را انجام خواهند داد و تنها در صورتی که شرکت کنندگان گرامی، هر سه روز را حضور داشته باشند و لیست حضور و غیاب را امضا نمایند، امتیاز بازآموزی به ایشان تعلق می گیرد. همچنین، دریافت امتیاز ارائه مقاله در این کنگره نیز نیازمند حضور و غیاب سخنران/ارایه دهنده مقاله است. لازم به ذکر است ارائه یک یا چند مقاله در این کنگره تفاوتی ندارد و امتیاز بازآموزی، به همان میزان ۱۰ امتیاز محاسبه خواهد شد.

 

ضمن تقدیم احترام از شما بازدیدکنندگان محترم وبسایت حکیم مهر، دعوت می کنیم تا از وبسایت دهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی به آدرس زیر، دیدن فرمائید:

http://www.10thivsc.ir

 

با آرزوی سلامتی و شادکامی،

روابط عمومی دهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران

 

 

نظر شما
ادامه