کد خبر: ۲۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از واگذاری فرآیندهای تصدی‌گری این اداره کل به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، دکتر علیرضا رفیعی پور اذعان کرد: برخی از امور نظیر صدور و تمدید پروانه های بهداشتی انواع مراکز و واحدهای پرورشی دامداری، مرغداری و فرآیند کارآموزی فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی از امروز از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان ارایه می شود.

وی افزود: طبق تفاهم نامه صورت گرفته، در سطح بیرجند 5 دفتر پیشخوان و در شهرستان ها از طریق دفاتر شهرستانی خدمات به ارباب رجوع ارایه می شود.

وی تصریح کرد: هرچقدر این واگذاری‌ها با گستردگی بیشتر و کیفیت مطلوب انجام شود، رضایت عموم مردم فراهم شده و شهروندان و تولیدکنندگان می‌توانند از این ظرفیت در حل مشکلات خود استفاده کنند.

وی ارایه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت را راهکاری مناسب برای کاستن مراجعات متعدد مردم به بخش دولتی برشمرد و ادامه داد: با اجرای این مهم علاوه بر تسریع ارائه خدمت به متقاضیان، بخش عمده ای از وقت و هزینه های تردد مشتریان کاسته می شود.

دکتر رفیعی پور یادآور شد: چنانچه پس از بررسی‌های کارشناسی فرآیندهای دیگری قابل واگذاری به این بخش باشد، آماده‌ایم برای احصاء آن اقدام کنیم.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
واقعا که! ................ اصلا تعصبی به رشتشون ندارند. بجای اینکه دغدغه این صنف رو که 40 هزارنفر فارغ التحصیل و عضو داره رو داشته باشند دارند تیشه به ریشه خشک اون میزنند. بجای جذب نیرو دارند وظایفشونو واگذار میکنند. آخه عزیز من یخورده فکر کن، اموراتی که با سلامت جامعه ارتباط داره مگه میشه به دفاتر غیر متخصص واگذار بشه؟؟؟؟!! تویی که ندونی اون دانشجو اومده کارآموزی و هیچی بلد نیست و کاری نکنی آخه مدیر اون دفتر پیش خوان این چیزا که براش تعریف نشده! آخه شما چرا اینقدر دارید دامپزشکی رو از خودتون دور میکنید. یکم تفکر خوبه والا. واقعا در عجبم ....................... واقعا تاسف خوردم.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
من هم با واگذاری ها و کوچک سازی دامپزشکی مخالفم. چهار تا دونه کارمند و اتاق داریم و داریم اونها را هم جمع می کنیم! چرا وزارت بهداشت و درمان این کارها را نمی کند. داریم سازمان دامپزشکی را نابود میکنیم
نظر شما
ادامه