کد خبر: ۲۱۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  یکی از بینندگان «تابناک» با ارسال تصویری به این سایت نوشت : جالبترین اتفاقی که در موزه دارآباد دیدم، آهویی بود که در وسط ساختمان تاکسیدرمی موزه در حال خوردن گونی پلاستیکی بود و وقتی به یکی از کارکنان موزه موضوع را اطلاع دادم که آهو در حال خوردن گونی است، ایشان خوردن گونی برای آین آهو نگون‎بخت بسیار خوب و مفید دانست!

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهادر خانی
|
-
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۲
0
0
بسیار جای تاسف داره........واقعا چطور بعضی از ما می تونیم این قدر دل سنگ باشیم وبا حیوانات زبون بسته به این شکل رفتار کنیم....
حسین عبیری گلپایگانی
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۷
0
0
در صورتیکه فیلم گونی خوردن آهو را نیز احتیاج دارید به ایمیل poya1384@gmail.com اطلاع دهید.
کانون تحقیقاتی طبیعت وتمدن
|
-
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
با درودی فراوان
لازم به ذکر دانسته ام چندی درباره ی این تصاویر گویم ، ولی نه از روی دفاعیه و طرفداری از موزه ی زیبای داراباد
موزه در این زمان به علت ترمیم و لانه سازی برای پرندگان ، قسمت برکه اش در حال تعمیر بوده است و این گونی که روی زمین بوده هم برای نریختن وسایل کار و ... بر روی زمین بوده است ولی نه حیوان بلکه شاید هر حیوان دیگری که حتی کاملا سیر شده بود هم به سمت گونی می رفت کارشناس موزه به شوخی به شما چنین گفته . من به شخصه تمامی کارکنان موزه را می شناسم و از بیشتر حوادث و .... آنجا در اطلاعم و خودم هم حتی در آنجا مشغول به کار بوده ام ولی انصاف نیست که موزه ای که روزانه هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی را پذیراست این گونه در عموم خراب کنیم . لطفا هر چه سریع تر این مطلب را برداشته و از زیبایی های کشورمان که کمتر کسی در اطلاع است بگوییم .
نظر شما
ادامه