کد خبر: ۲۱۹۰۳

مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور در راس هیئتی از کارشناسان سازمان از دهکده حیات طبیعت قزوین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر داریوش جهان پیما» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور، روز گذشته در راس هیئتی از کارشناسان دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور، در جریان نحوه نگهداری حیوانات و امکانات قرنطینه ای دهکده حیات طبیعت قزوین قرار گرفت.

دکتر جهان پیما در این بازدید از کلیه بخش های نگهداری حیوانات اهلی و وحشی، نشخوار کنندگان، خزندگان و ... بازدید و توصیه های لازم را در راستای رعایت اصول بهداشتی قرنطینه ای در راستای ورود حیوانات از مناطق دیگر به پارک و بهداشت و بیماری های حیوانات ارائه نمود.

وی امکانات موجود در دهکده حیات طبیعت را در سطح کشور منحصر به فرد دانست و از وضعیت ساختاری و مدیریت بهداشتی – قرنطینه ای دهکده ابراز رضایت کرد.

گفتنی است دهکده حیات طبیعت قزوین در پارک جنگلی فدک قزوین واقع شده که در آن انواع پرندگان، خزندگان و حیوانات اهلی و وحشی در شرایطی مشابه محیط زندگی طبیعی نگهداری و علاوه بر دامپزشک مستقر در پارک، کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین نیز بر نحوه رعایت ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای و کنترل ورود و خروج حیوانات به دهکده نظارت می نمایند.

 

نظر شما
ادامه