کد خبر: ۲۲۰۰۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: برای جلوگیری از نشر اکاذیب و با وجود حساسیت این مشکل قرار بر این شد سخنگو و یا شخص رئیس دامپزشکی کشور جوابگوی رسانه‌ها باشد.

دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، سازمان دامپزشکی کشور را مسئول مهار و جوابگوی بیماری آنفلانزای مرغی در شمال کشور دانست و افزود: برای جلوگیری از نشر اکاذیب و با وجود حساسیت این مشکل قرار بر این شد سخنگو و یا شخص رئیس دامپزشکی کشور جوابگوی رسانه‌ها باشد.

به گزارش شمال نیوز، حیدر پور با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این مشکل و بیماری امری تخصصی است، اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی و مراکز تخصصی این بیماری باید جوابگو باشند، و در خواست ما از رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی این است به هر شایعه‌ای توجه نکنند.

وی در ادامه گفت: الحمدالله با کنترل کانون‌های بیماری و معدوم‌سازی توسط اداره کل دامپزشکی، این ویروس مهار شد و نباید نگرانی در سطح کشور وجود داشته باشد.

 

 

برچسب ها: دلاور حیدرپور،
نظر شما
ادامه