کد خبر: ۲۲۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نخستین فروشگاه عرضه مستقیم محصولات عشایری در خیابان بزرگمهر شهر تهران افتتاح شد.

نصیری رئیس سازمان عشایر استان تهران در مراسم افتتاح این فروشگاه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی امسال یک درصد از سهم صندوق توسعه ملی را به اجرای طرح پرواربندی دام عشایر به منظور افزایش تولید اختصاص داده است، افزود: با افزایش میزان تولید گوشت قرمز در جامعه عشایر باید زنجیره تولید تا توزیع مدیریت و تکمیل شود بنابر این احداث فروشگاه های عرضه مستقیم به عنوان تکمیل کننده این حلقه مفقوده در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: این فروشگاه ها با همکاری شبکه تعاونی عشایری کشور بتدریج تا پایان سال فعال خواهند شد.

رئیس سازمان عشایر استان تهران افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شد دام زنده عشایر نیز در میادین بصورت مستقیم عرضه می شود.

نصیری گفت: مصرف کننده در این فروشگاه ها گوشت تازه سالم و ارگانیک را با قیمت مناسب به صورت مستقیم خریداری می کنند.

وی افزود: گوشت قرمز که در فروشگاه های عرضه مستقیم محصولات عشایری عرضه می شود مورد تأیید و نظارت سازمان دامپزشکی کشور است.

رئیس سازمان عشایر استان تهران گفت: از آنجا که بازار استان تهران بازار بزرگ و پر تقاضایی است در مذاکراتی که با دیگر استان ها شد قرار است تولیدات این استان ها نیز در فروشگاه های تهران عرضه شود.

نصیری افزود: گوشت قرمز تولید جامعه عشایری در سراسر سال در فروشگاه ها بصورت مستقیم عرضه می شود.

وی گفت: در آینده نزدیک دیگر محصولات تولیدی جامعه عشایری محصولات لبنی نیز بصورت مستقیم عرضه خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
ارگانیک بودن این محصولات چگونه بررسی شده است و تحت نظارت کدام سازمان
ارائه مستقیم محصولات لبنی گام موثری در افزایش تب مالت است با عنایت به اینکه تب مالت شایع در جمعیت انسانی از بروسلا ملی تنسیس با میزبان اختصاصی گوسفند می باشد ارائه محصولات لبنی عشایری بدون در نظر گرفتن نظارت های بهداشتی سبب افزایش تعداد مبتلایان در سالهای بعدی می گردد
نظر شما
ادامه