کد خبر: ۲۲۸۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

با خبر شدیم «دکتر بهمن درفشانی» از پیشکسوتان دامپزشکی استان آذربایجان غربی دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

حکیم مهر به نوبه خود، مصیبت وارده را به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نقیبی
|
-
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
خداوند روح آن مرحوم را غریق رحمت نموده و به بازماندگانش صبر عطا فرماید.نقیبی قزوین
دکترمحمد دانشوران
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
,باسلام
خسته نباشید ازاطلاع رسانی بجا وسریعتان سپاسگزارم
مجلس ترحیم آن مرحوم امروز بیست ونهم مرداد درمسجدقبا ٬ارومیه از پنج تا شش ونیم خواهدبود .
نثار روحش الفاتحه
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
0
غریق؟؟!! رحمت یا ((قرین)) رحمت؟؟
دکتر قهرمانی -دامپزشک کورد
|
-
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
بسمه تعالی
از شمار دوچشم یک تن کم
از شمار خرد هزاران بیش
دکتر بهمن درفشانی دامپزشک پیشکسوت استان آذربایجانغربی در مورخه 28 مرداد 1394 دارفانی را وداع گفت .این ضایعه اسفناک را به خانواده ان فقید سعید تسلیت و برای کلیه شاگردان ایشان که اکنون از دامپزشکان شاغل یا بازنشسته در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی دامپزشکی هستند فقدان علمی و تجربی ایشان را صبر جمیل ارزو نموده امیدواریم خلائ تجربی و تخصصی ان مشارالیه را سایر همکاران در راستای خدمات رسانی به مرغداران جبران نمایند .
اقای دکتر درفشانی سالیان متمادی در اداره کل دامپزشکی استان اذربایجانغربی در مناصب مختلف ارائه خدمت نموده اند ایشان مدتی رئیس اداره کل دامپزشکی استان بودند . بعدها ریاست ازمایشگاه مرجع دامپزشکی استان اذربایجانغربی را بخوبی عهده دار بوده و همزمان به تشخیص و درمان بیماریهای طیور اشتغال داشتند . بعد از نایل شدن به افتخار بازنشستگی در منزل خود در شهر ارومیه مطب دامپزشکی دائر نموده و به ارائه خدمت به خیل عظیم مرغداران از اقصی نقاط استان ادامه دادند . از خصوصیات بارز ایشان وجدان کاری بسیار قوی و انضباط اجتماعی بالا بود . در تشخیص بیماریهای طیور و نسخه نویسی هنر والایی داشتند . لذا این روزها کلینیسینهای طیور بجز زمزمه : مرگ هنرمند نه کاری است خرد . کار دیگری ندارند چرا که دکتر درفشانی نیست که نکته های ریز طبابت طیور را از ایشان سوال نمایند . آقای دکتر درفشانی دامپزشکی بسیار حاذق , دلسوز و منضبط بودند . که تمام شاغلین دامپزشکی که افتخار همکاری با ایشان را در بخش دولتی دارند بر این نکته اذعان دارند .
نظر شما
ادامه