کد خبر: ۲۳۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد، در هفته گذشته کارشناسان دامپزشکی نظرآباد مقدار 26 تن انواع پا و پنجه مرغ تاریخ منقضی را در بازرسی های صورت گرفته کشف نمودند که پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی محموله مورد نظر در محل دفن ضایعات معدوم گردید.

در همین رابطه «دکتر علی گلباز» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد گفت: در بازرسی های انجام شده از مراکز تولید و بسته بندی فرآورده های خام دامی شهرستان مقدار 26 تن فرآورده خام دامی شامل پا و پنجه مرغ که تاریخ مصرف آن پایان یافته بود توسط کارشناسان دامپزشکی کشف و ضبط گردید.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و تشکیل پرونده جهت محموله مورد نظر، دادستان محترم شهرستان حکم معدوم سازی محموله مورد نظر را صادر نمود.

وی ادامه داد ضمن هماهنگی با حراست اداره کل دامپزشکی استان فرآورده های خام دامی ضبط شده به محل دفن ضایعات واحد پسماند شهرداری منتقل و با حضور پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی، شهرداری و دامپزشکی در شرایط کاملاً بهداشتی معدوم سازی گردید.





 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر عزت مزید
|
-
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
آقا منظورتون از جمله در شرایط کاملا بهداشتی معدوم گردید همونهائیه که عکساشو گذاشتین اگه اینطوره لطفا یه نفر به من معرفی کنید تا برم این روش معدوم سازی بهداشتی رو یاد بگیرم چون از ظاهرش معلومه که خیلی ارزون در میاد و خیلی هم راحته و تازه مورد قبول اداره دامپزشکی هم هست
دارا
|
-
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
این مدل معدوم سازی نخ نما شده.مطمئن باشید شب میرن همه را جمع می کنند میاورند دوباره پک می کنند.مجوز محموله به بندر ترکمن زده می شود و محموله سر از بندر عباس در می آورد.قبلا هم تو ................ 100 تن پای مرغ تحت نظر حراست و غیره اینجوری معدوم شده بود که بعدا با کمپرسی آوردند بسته بندی کردند و فرستادند به چین و خیلی از تولید کنندگان را بیچاره کردند و جالب اینجاست با تبلیغ فراوان رفته بود تو تیتر خبری سازمان دامپزشکی که با توجه به اینکه گند موضوع در آمد اما همه ساکت شدند تا رییس .............. اونجا به مشکل بر نخورد.ایکاش نحوه معدومسازی را از حراست استان تهران یاد می گرفتند و ملت را احمق فرض نمی کردند.درود بر مهندس رحیمی (رییس محترم حراست استان تهران )که با درایتشان معدومسازی واقعی را در سطح استان تهران جا انداختند.
نظر شما
ادامه