کد خبر: ۲۳۳۴۳

«رکسانا سرابندی» دانشجوی رشته دامپزشکی به عنوان برگزیده جوان و لایق دریافت نشان خرس قهوه ای سال 1394 از سوی دیده بان حقوق حیوانات انتخاب شد.

به گزارش «وت پارس»، دیده بان حقوق حیوانات در سال های گذشته به مناسبت این روز ضمن برگزاری همایشی در شهر تهران به منتخبان حقوق حیوانات نشان ملی حقوق حیوانات «نشان خرس قهوه ای» را اهدا می کرد. هزینه مراسم این روز صرف یکی از اهداف این روز شده که خبر آن متعاقباً اعلام می شود و برنامه ای در تهران اجرا نخواهد شد. ضمن اینکه به همین مناسبت در هفته آینده برنامه ای در شهرستان سمیرم اجرا خواهد شد.

کنشگران برتر عرصه حقوق حیوانات پس از مشورت و همفکری با جمعی از فعالان «حقوق حیوانات» به شرح ذیل اعلام می گردد:

- به پاس یک عمر تلاش برای آگاه سازی زیست محیطی، ترویج مهربانی و احترام به حقوق حیوانات از طریق گیاهخواری و ترک کشتار حیوانات به هر شکل، نشان خرس قهوه ای ۱۳۹۴ به همراه لوح سپاس و یک عدد دستبند نارنجی به جناب آقای غلامعلی بسکی، پزشک و کوشنده محیط زیست اهداء می شود.

- به پاس تلاش شرافتمندانه، سالم و بدور از منفعت طلبی برای کمک به حیوانات نیازمند توسط شادروان شعله رئوفی دوستدار حیوانات و صاحب پناهگاه گربه ها که سالهای واپسین عمر خود را به دور از هیاهو صرف نگهداری از گربه های آسیب دیده کرد لوح سپاس با کمال افتخار به بازماندگان ایشان اهداء خواهد شد.

- به پاس تلاش مجدانه برای آگاه سازی عمومی نسبت به وضعیت حیات وحش و توجه ویژه به موضوعات شکار و قاچاق حیات وحش، لوح سپاس و یک عدد دستبند نارنجی به جناب آقای سام خسروی فرد، کارشناس، کوشنده محیط زیست و روزنامه نگار اهداء می شود.

- در بخش برگزیده جوان به پاس تلاش در جهت جلب توجه عمومی نسبت به حقوق حیوانات در شهر زاهدان، ترویج احترام به حقوق حیوانات در دانشکده محل تحصیل، همکاری و عضویت با گروه های حامی حقوق حیوانات، کمک رسانی به حیوانات آسیب دیده، لوح سپاس و یک عدد دستبند نارنجی به سرکار خانم رکسانا سرابندی دانشجوی دامپزشکی و حامی حقوق حیوانات اهداء می شود.

- به پاس توجه و حساسیت نسبت به موضوع حقوق حیوانات و مخالفت جدی با سیرک حیوانات، لوح سپاس به ائتلاف انجمن های محیط زیستی استان کرمانشاه اهداء می شود.

 

 

نظر شما
ادامه