کد خبر: ۲۳۵۴۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

دکتر میرساردو

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیامی به مناسبت روز ملی دامپزشکی گفت: دامپزشکان، این عالمان نجیب، خدوم  و بی‌ادعا برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان هستند.

به گزارش خبرنگار آنا، در پیام دکتر طاهره میرساردو، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسی که برای التیام درد انسان‌ها می‌کوشد مهربان است و کسی که برای درد حیوانات دل می‌سوزاند مهربان‌ترین انسان‌هاست…

چهاردهم مهر، روز ملی دامپزشکی، روز قدردانی و تجلیل از دامپزشکی و دست‌اندرکاران این حرفه مقدس را به همه تلاشگران و سخت‌کوشان این عرصه، استادان، دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دامپزشکان سراسر کشور تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون، پیروزی مداوم و ارتقای جایگاه و شأن و منزلت واقعی دامپزشکی در صحت و سلامتی جامعه را خواهانم.

بدون شک، زحمات وتلاش های استادان و دانشجویان دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش، تحقیقات و ارتقای سلامت و نشاط جامعه بر هیچ کس پوشیده نبوده و قدردان زحمات این عزیزان در ارتقای سلامتی آحاد مردم هستیم.

دامپزشکان، این عالمان نجیب ، خدوم و بی‌ادعا برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان هستند چرا که خطر ابتلا به بیماری های هولناک را برای حفظ سلامت هموطنانشان به جان می‌خرند که اینجانب به سهم خود از نقش ارزشمند آنها تشکر و قدردانی می نمایم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به نوبه خود این روز بزرگ را خدمت همه دامپزشکان و تلاشگران این عرصه ، دوستداران حیوانات و عموم مردم تبریک می‌گوید. به امید اینکه همگی قدردان تلاشگران و فعالان این عرصه بوده و روزهای خوبی در انتظار دامپزشکان این مرز و بوم باشد.

تندرستی، عزت و پیروزی تمام دامپزشکان به ویژه همکاران دامپزشک در دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
0
در سیستم هایی مثل دانشگاه آزاد که به صورت واحدی بوده و تحت نظر مجموعه استان و سازمان مرکزی قرار دارند، روال این است که وقتی رییس سازمان یا رییس استان ، پیام تبریک یا تسلیت و... صادر می کنند، این پیام از طرف همه سیستم تلقی شده و نیاز به قلم فرسایی بقیه سیستم نیست. رییس استان جناب آقای دکتر بهادری که از قضا دامپزشک هم هستند از جانب مجموعه دانشگاه آزاد استان سمنان پیام تبریک صادر کردند و قاعدتا نیازی به این کارها دیگر نیست. حال حکیم مهر چه اصراری دارد؟!خدا می داند.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
0
خیلی دوست دارم بدونم چرا اینقدراین دانشگاه و مسئولین این دانشگاه برای سایت حکیم مهر اینقدر مهم هستن؟
علی
|
-
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
آقای دکتر .......... تو رو خدا بسه.... بس کن لطفا... یک کم برای رضای خدا قدم بردار..... توکل به خدا کن نه به ........ به کسی توکل کن که تاریخ مصرف ندارد... ........ تاریخ مصرف دارد......
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
این داستان تلخ همچنان ادامه دارد!
محمد
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
چون سایت حکیم مهر برای جامعه علمی کشور کار و خدمت میکنه...اطلاع رسانی می کنه... نه برای رضای آقای ک...و فلان نماینده.... و نه برای منافع مادی... نه برای پست و مقام.... نه برای تخریب و جوسازی... سایت حکیم مهر بدرستی و به دور از مسائل سیاسی و شخصی اطلاع رسانی می کنه که جای بسیار تقدیر و تشکر داره... شما حتما میدونید کاربران آنلاین سایت حکیم مهر حداقل 9000 نفره... شک نکنید از 9000 نفر 2 نفر هم بیکار و علاف هستند که از جامعه علمی و دانشگاهی نیستند که فقط کامنت های منفی میزارن و جوسازی میکنن و دروغ پردازی...
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
ما از سایت حکیم مهر تقاضا داریم بدون توجه به بعضی حرفها، نسبت به وضعیت دانشکده گرمسار اطلاع رسانی کند. اتفاقا بپرسد چه بر سر این دانشکده آمده که دانشکده ای که روزی بیشترین ارجاع کیس را داشت امروز با گذشت بیست روز از شروع سال تحصیلی حتی یک کیس هم نداشته؟ چه شده که هنوز تکلیف کلینیک و آزمایشگاهها مشخص نیست؟ کدام مسوول آزمایشگاه در پست تخصصی خود است؟چرا در جشن روز دامپزشکی حتی برخی اساتید هم رغبتی به شرکت نداشتند؟ چرا سهم قبولی دوره تخصص دانشگاه های دولتی از 20 نفر پارسال به دو سه نفر رسیده؟ حالا با این همه مشکلی که خب مسببش مشخص است، فقط انعکاس خبرهای مربوط به یک نفر اون هم درج خبرای اینجوری درست نیست. اگر دلتان به حال دانشکده گرمسار- بدون توجه به آزاد یا دولتی بودنش- می سوزد و قصد دارید به عنوان یک پایگاه خبری تخصصی ، کاری انجام دهید، بسم الله! این گوی و این میدان. حتی شاید این موضوع فتح بابی شد تا در موارد مشابه بعدی ، حالا در هر دانشکده ای، سایت حکیم مهر بتواند منشا خیر باشد.
روش یوردخانی
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
کاملا مشخصه کسی که کامنت های منفی رو میزاره قبلا ................. دانشکده دامپزشکی بوده و بخاطر کم کاری خودش استعفا داده و کسی هم استعفاش و هنوز قبول نکرده و در محل کارش هم حاضر نشده و دانشگاه می تونه به علت عدم حضور در محل کارش توبیخش کنه یا کمیته انتظامی کنه... ولی نمیدونم چرا دانشگاه سکوت کرده! جای تعجبه!
فارغ التحصیل
|
-
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
چه به روز دانشکده آمده؟ خیلی راحت میشه فهمید مدیریت مشکل داره که این همه تنش ایجاد کرده
محمد
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
از اینکه دو سه نفر اشخاص منفی و فرصت طلب با عث شدن خبرهای دانشگاه آزاد گرمسار درج نشود جای تعجب دارد... بالاخره تونستند اثرگذاری کنند
نظر شما
ادامه