کد خبر: ۲۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

ICANA

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از حضور رئیس سازمان دامپزشکی در کمیسیون متبوعش برای ارائه گزارشی در خصوص چگونگی مقابله با آنفلوآنزای مرغی در کشور خبرداد.

«محمدتقی توکلی» درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار روز یکشنبه (10 آبان) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: مروری بر اخبار کشاورزی، آب، منابع طبیعی، محیط‌ زیست و هواشناسی به عنوان دستور نخست صورت گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، از ادامه بررسی طرح حفاظت از منابع ژنتیکی در کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد و تصریح کرد: در جلسه امروز با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، سازمان محیط زیست، وزارت بهداشت و درمان و سایرمسئولان ذی‌ربط چند ماده دیگر از طرح حفاظت از منابع ژنتیکی بررسی شد.

وی ادامه داد: موادی که مورد بررسی قرار گرفت، در مورد چگونگی نگهداری منابع، عدم سوء‌ استفاده از آن‌ها و خروج آن‌ها از کشور بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس، رئیس سازمان دامپزشکی گزارشی از بیماری آنفلوآنزای طیور در کشور ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، چند تن از نمایندگان استان مازندران اشاراتی به موارد مشکوک آنفلوآنزای پرندگان داشتند، تصریح کرد: همان موقع سازمان دامپزشکی اعلام کرد، موردی از آنفلوآنزا در کشور وجود ندارد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک همکار
|
-
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
یعنی سازمان دامپزشکی به نمایندگان ملت هم دروغ می گوید. الان بقال محل ما هم میدونه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور وجود دارد.
دامپزشك بخش خصوصي
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
زمان زيادي به انتخابات مجلس محترم نمانده است نمايندگان محترم براي حضور دوباره در مجلس نياز به راي دارند مديران كل دامپزشكي استانها و رياست محترم سازمان دامپزشكي ميتوانند به كانديداها كمك كنند و الا نمايندگان بهتر ميدانند انفلوانزا در طيور هست ،تب برفكي بيداد ميكند متولي جمع اوري كشتار غير مجاز دام و عرضه مرغ زنده در كوچه ها و گوشت چرخ كرده بدون اتيكت در قصابيها خواب هستند ،بوكان استان اذربايجانغربي
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
رئیس سازمان هم براساس گفته های مدیران خود دراستانها نظر میدهد مدیرکل دامپزشکی .......... بخاطر اینکه ژست بگیرد علنا به زیر مجموعه خود می گوید که ..................... بگویند ویک کلاغ چهل کلاغ بکنند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
آقاي رئيس سازمان دامپزشكي به هيچ وجه فرمايشاتتان صحت ندارد ..................
نظر شما
ادامه