کد خبر: ۲۳۹۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

رئیس دانشگاه لرستان گفت: هم اکنون درمانگاه دامپزشکی دانشگاه، 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«دکتر خسرو عزیزی» در گفتوگو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: یکی از سیاستهای وزارت علوم این است که پروژههای جدید تعریف نشود تا پروژههای نیمهتمام سالهای قبل تکمیل شود.

وی ادامه داد: یکی از پروژههای دانشگاه لرستان درمانگاه دامپزشکی است که در 500 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال ساخت است.

عزیزی اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشجوی رشته دامپزشکی حرفهای در این دانشگاه داریم این درمانگاه باید در موعد مقرر به بهرهبرداری برسد تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بودجه دانشگاه اعم از(هزینهای، تملک دارایی، عمرانی و سرمایهای) 27 درصد رشد داشته است، یادآور شد: متأسفانه یکی از مشکلات اقتصادی جامعه ما ارزان شدن قیمت نفت بود و این امر باعث شد سال گذشته تنها 40 درصد بودجه عمرانی دانشگاه لرستان محقق شود.

عزیزی بیان کرد: همچنین در سه ماه اول امسال 10 درصد و در سه ماه دوم 20 درصد تخصیص بودجه عمرانی را داشتهایم.

وی گفت: امسال بودجه تملک و دارایی، تجهیز و تعمیر 11 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
0
استان لرستان مگه دکترای دامپزشکی داره؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
بله که داره تمام در و دهات هم دکترا اوردند کجای کارید شوشتر سنندج کرمانشاه سمنان........ ..........
احمد
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
مگر نمی دانی که تو ایران این قدر صنایع مرتبط با دامپزشکی (دامپروی گرفته تا غذا) وسیع هستند که در به در دنبال دامپزشکان هستند و با کمبود شدید نیروی دامپزشکی مواجه هستن. برای همین سیاست گذاران با ایجاد دانشکده های متعدد سعی دارن این کمبود رو حل کنند و جهت حل معضل بیکاری و افزایش تعداد دکترهای جامعه گام های محکمتری بردارند. به طوری که کشورهای عقب مونده با حداقل تولیدات دامی و صنایع مربوط به فکر افتادن دامپزشکان ایرانی رو به خدمت بگیرن. آخه می بینن دانشکده های دامپزشکی خودشون نمی تونن دامپزشک با کیفیت بالا تربیت کنن .
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
با سلام
من همین امروز و الان فهمیدم لرستان هم دامپزشکی میگیره!
خدایا شکرت. کلامونو بندازیم بالاتر !
نظر شما
ادامه