کد خبر: ۲۴۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

ثبت نام از متقاضیان دومین پروژه مسکونی آماده واگذاری تعاونی مسکن اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، پس از استقبال گسترده اعضاء از واحدهای پروژه مسکونی "داد" از امروز ثبت نام از متقاضیان پروژه "سازمان برنامه و بودجه" به عنوان دومین پروژه آماده واگذاری تعاونی مسکن اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی آغاز شد.

بر اساس این گزارش پروژه "سازمان برنامه و بودجه" در شهر تهران به نشانی خیابان آیت الله کاشانی، بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه و بودجه، بین خیابان 17 و 19 قرار دارد که توسط شرکت خدمات مهندسی و شهرسازی علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در 51 واحد ساخته و با شرایط 40% نقد و مابقی در اقساط 30 ماهه بدون کسب کارمزد آماده واگذاری است.

کلیه اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی می‌توانند برای هماهنگی جهت بازدید از پروژه و کسب اطلاعات تکمیلی با شما‌ره‌های 61061124 و شماره‌های همراه 09016269268 و 09122866536تماس بگیرند، همچنین اولویت واگذاری با کسانی است که در اسرع وقت نسبت به انجام فرآیند ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

شایان ذکر است شرکت تعاونی مسکن اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف تأمین مسکن اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور همزمان با عید سعید غدیر خم و در آستانه 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود.

در جداول ذیل اطلاعات مربوط به واحدهای پروژه سازمان برنامه و بودجه را ملاحظه می‌فرمائید.

28.jpg

ورود به وب‌سایت شرکت تعاونی مسکن اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی

 

خبر مرتبط:

واگذاری پروژه‌های تعاونی مسکن اعضاء و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی آغاز شد

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
چی میشد که زمان ما هم از این خبرا بود خدائی دق کردیم سر اون پروژه بیمه آخرشم اون پول رو حتی اگه لبو خریده بودیم اون مدت رو گذاشته بودیم تو انبار باز پولمون همینقدر میشد که الان واحدهای بیمه رو میشه فروخت به هر حال ما بخیل نیستیم آقا امیدواریم همه کارهای نظام همینطوری پیش بره و به نظر میرسه که عقلانیت بجای تملق توش حاکم شده سازمان دامپزشکی هم یاد بگیره جای دوری نمیره
مهدی
|
-
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
این تصاویر که مربوط به زندان گوانتانامو است
نظر شما
ادامه