کد خبر: ۲۴۰۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر والا» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) طی نامه ای از سازمان دامپزشکی کشور خواست افرادی را که در زمینه علم دامپزشکی دارای خدمات شایسته می باشند و دارای نقش برجسته ای در توسعه علم و فنآوری مرتبط با اهداف سازمان جهانی بهداشت دام هستند را جهت اهداء مدال طلا و مدال افتخار و شایستگی معرفی نماید.

مکاتبات مرتبط به شرح ذیل می باشد:

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. حقیر دوستانه به همکاران و برادران ارجمند سازمان دامپزشکی پیشنهاد می کنم از این فرصت استفاده کرده و افتخار تجلیل از جناب دکتر تقی تقی پور بازرگانی را نصیب خود نمایند. کاری که باید ستاد چهره های ماندگار انجام می داد اما این افتخار را از خود سلب کرد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
جناب دكتر لطفي زاده خواهشمندم اينقدر ساده به مسئله نگاه نكنيد سازماني كه حتي در انتخاب افراد شايسته خود مشكلات بسياري دارد چگونه انتظار داريد به دكتر بازرگاني برسد كافيست نيم نگاهي با اوج بي ملاحظگي در سازمان ............... داشته باشيد تا متوجه شويد كه افراد خاصي وجود دارند كه از برخي .........هاي قوانين اداري برخوردارند و با استفاده از اين .......... روز به روز در ظاهر پيشرفت مينمايند و بر همين اساس نيز به عنوان شايسته ترين ها مورد تقدير قرار ميگيرند ( برخي از اعضاي هيات علمي دانشگاهها را داريم كه نتوانستند در بورسيه هاي خارج از كشور به جايي برسند مجبور شدند رو به داخل كشور بياورند كه از چند و چون مدارك آنها آگاهي داريد ، الي ماشاء الله از اين دست عزيزان در سازمان هاي دولتي فراوان داريم) دو اهرم براي كنترل افراد غير خودي جهت جلوگيري از شايسته شدن وجود دارد اهرم اول جلوگيري از قرار گرفتن در موقعيت هايي كه موجب نمايش توانمنديهاي افراد توانمند غيرخودي ميشود و اهرم دوم ثبت عملكرد افراد زحمتكش توانمند به نام فرد خودي غير توانمند و معرفي وي به عنوان نمونه است و آخرين كار براي كسي كه از تمام اين سده گذشت ناديده انگاشتن مي باشد.
بسياري از كارشناسان سازمان همانگونه اعتباري براي مراسم انتخاب نمونه ها در سازمان قائل نمي باشند به اين نامه نيز به همين ديد نگريسته و در آينده نزديك مشاهده خواهيد كرد كه چه شايسته هايي معرفي خواهند شد براي مسئولين سعه صدر و انصاف و براي دامپزشكان زحمتكش صبر و تحمل آرزومندم
کارشناس
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
با سلام
شک نکنید ارجح تر و لایق تر از استاد ارجمند جناب آقای دکتر ..............، پژوهشگر و تئوریسین برجسته ....................... نمی توانید کسی را پیدا کنید
نظر شما
ادامه