کد خبر: ۲۴۳۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

‌هاری گرگی که چند شب پیش وارد شهر لوشان شده بود و بریدن سر آن خبرساز شده بود، تایید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در پی ورود چند قلاده گرگ به لوشان در چند شب گذشته و حمله یکی از آنان به مردم که منجر به زخمی شدن چند نفر از جمله یک کودک و در نهایت کشته شدن گرگ توسط مامور پلیس شد، لاشه گرگ مذکور جهت انجام بررسی‌های بیشتر در اختیار اداره دامپزشکی شهرستان رودبار قرار گرفت.

اداره دامپزشکی رودبار نیز پس از انجام آزمایشات لازم، هار بودن گرگ را تایید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست گیلان و همچنین مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار با کمک مامورین پلیس، از شب حادثه بطور مداوم مشغول گشت و کنترل در محدوده لوشان و مناطق اطراف آن هستند تا در صورت مشاهده هر گونه جانور وحشی، اقدامات لازم را طبق دستورالعمل‌های صادره انجام دهند.

گرگ حیوان باهوشی‌ است و به خوبی خطرات ورود به شهر را درک می‌کند و ورود گرگ به داخل شهرها بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد.

حمله گرگ به انسان بسیار نادر و دور از تصور است. گرگ‌ها از انسان دوری کرده و در صورت مشاهده انسان فرار می‌کنند. حمله گرگ تنها در مورد گرگ‌های پیر و بیمار و یا گرگ‌هایی که به نحوی توسط انسان دست آموز شده‌اند، گزارش شده است.

 

خبر مرتبط:

بریدن سر گرگ مشکوک به هاری در لوشان خبرساز شد!

 

 

برچسب ها: گرگ، هاری، لوشان،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
تا اونجاییکه من می دونم بافت مغز حیوان هار رو می فرستن موسسه پاستور یا یکی از شعبه هایش برای تایید اداره دامپزشکی چطوری تایید کرده. انتظار میره حکیم مهر که سایت تخصصی دامپزشکی است صرفا به انتشار خبر صرف اکتفا نکند.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
این خبر بی پایه و اساس و کذب محض است و بیماری بصورت بالینی قابل تایید نیست. دامپزشک
نظر شما
ادامه