کد خبر: ۲۴۳۲۲

Createtumbnail[1]

رئیس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس با اشاره به این که بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی تاکنون برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند،گفت: پیش بینی می شود امسال ۴۰ شرکت خارجی در نمایشگاه دام و طیور حاضر شوند و شرط حضور خارجی ها عرضه تکنولوژی های جدید است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «محمد رحیم افسری» رییس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس اظهار داشت: دومین دوره مستقل نمایشگاه دام و طیور و فرآورده های لبنی و صنایع وابسته امسال ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود. زمان پیش ثبت نام این نمایشگاه ۱۴ تا ۲۴ آذرماه است.

رییس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس با اشاره به این که این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه ۲۶ تا ۲۷ دی ماه برای ثبت نام و انتخاب غرفه از سوی متقاضیان اقدام خواهد کرد و این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس (شیراز) برگزار خواهد شد.

وی درباره فضای باز و مسقف نمایشگاه دام و طیور فرآورده های لبنی و صنایع وابسته امسال و تفاوت آن نسبت به سال پیش عنوان کرد: نمایشگاه دام و طیور از سال گذشته به صورت مستقل برگزار شده است و امسال شش هزار متر مربع فضای مسقف داریم و در مجموع فضای باز و مسقفمان امسال ۱۷ هزار متر مربع خواهد بود.

افسری درباره حضور شرکت های داخلی و خارجی عنوان کرد: امسال نمایشگاه دام و طیور فرآورده های لبنی و صنایع وابسته با شرکت DLG مشهورترین برگزار کننده های نمایشگاه در جهان همکاری می کند و غرفه گذاران خارجی از اروپا، آمریکا و چین در این نمایشگاه هستند.

وی ادامه داد: تاکنون شرکت های خارجی از آمریکا اروپا ،ترکیه و چین برای شرکت در نمایشگاه شیراز اعلام آمادگی کردند. همچنین تاکنون بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی خواستار حضور در نمایشگاه شدند.

وی درباره تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته اظهار داشت: امسال دومین نمایشگاه دام و طیور است که به صورت مستقل برگزار می شود و همچنین نمایشگاه امسال از نظر وسعت و فضای نمایشگاهی و مهم تر از آن؛ حضور شرکت های خارجی پررنگ تر خواهد بود.

رییس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس با اشاره به برگزاری سمینارهای تخصصی دام و طیور با حضور متخصصان خبره اروپایی در شیراز عنوان کرد: سمینارها هر سال برگزار می شود اما امسال خبرگان و استادان خارجی هستند که سمینارهای مورد نیاز ما را برگزار می کنند.

وی با بیان این که نمایشگاه دام و طیور تاکنون همراه با بخش کشاورزی بوده و ۱۲ سال است به صورت مداوم برگزار می شود، اظهار داشت: دومین سال است که نمایشگاه دام و طیور به صورت مستقل برگزار می شود.

افسری اظهار داشت: اکنون از پنج سال پیش تا کنون با برنامه های صورت گرفته؛ نمایشگاه مجموعه کشاورزی به سه نمایشگاه مجزا تقسیم شده است که شامل؛ نمایشگاه کشاورزی شامل ماشین آلات، نهاد ه ها و آبیاری، دام و طیور که شامل نهاده ها، دام و طیور و داروهای دامپزشکی است و در نهایت نمایشگاه گل و گیاه و نهاد و گلخانه است.

رییس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس ادامه داد: این نمایشگاه ها به ترتیب از هفتم تا ۱۰ اردیبهشت ماه ؛ ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه و از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.

افسری درباره پیش بینی حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال گفت: امسال پیش بینی ما برای شرکت در نمایشگاه دام و طیورحضور ۴۰ شرکت خارجی است اما در حوزه کشاورزی ۶۵ شرکت خارجی آخرین دستاوردهای خود را نمایشگاه عرضه می کنند.

وی تاکید کرد: شرط حضور شرکت های خارجی عرضه تکنولوژی های جدید است در غیر این صورت نیازی به حضور آن ها برای نمایشگاه نداریم.

رییس هیات مدیره شرکت نگاه سبز نمایشگاه های فارس درباره شرایط حضور در نمایشگاه دام و طیور امسال گفت: شرکت ها باید ثبتی و مورد تایید باشند و عمدتا تولید کننده ها را بناداریم دعوت کنیم.

افسری ادامه داد: امسال بنا داریم کسانی که تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند مدتی پیش از ورود ابزار، لوازم و هر محصولی که می خواهند در نمایشگاه ارایه کنند؛ اطلاعات آن را به ما ارایه دهند تا مخاطبان به راحتی مورد تقاضای خود را در نمایشگاه پیدا کنند و نظارت در نمایشگاه امسال دقیق تر خواهد بود.

افسری با بیان این که شرکت های ثبت شده برای حضور در نمایشگاه امسال اولویت دارند، عنوان کرد: ممکن است نمایندگی شرکت های خارجی هم تقاضای حضور در نمایشگاه را داشته باشند که البته ما به عنوان شرکت ثبت شده آن ها را قبول داریم.

 

 

نظر شما
ادامه