کد خبر: ۲۴۴۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

خبرگزاری فارس: تجمع اعتراض‌آمیز مرغداران چهارمحال و بختیاری مقابل استانداری

روز گذشته مالکان مرغداری‌های استان چهارمحال و بختیاری مقابل استانداری این استان تجمع اعتراض‌آمیزی داشتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، دو شب پیش خبری از شبکه جهان‌بین به نقل از مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر نخریدن مرغ بالای یک کیلو و 800 گرم پخش شد که این امر اعتراض مرغداران این استان را به همراه داشت.

یکی از افراد معترض مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از پخش این خبر ذهن مردم مخدوش شد و امروز ما کشتار داشتیم ولی متاسفانه مرغ ما فروش نرفته است.

وی در واکنش به این مسئله که مدیرکل جهاد کشاورزی به آن‌ها اعلام کرده امشب در صدا و سیمای مرکز این استان تکذیبیه می‌زنیم، خاطرنشان کرد: ذهن مردم مخدوش شده و با یک تکذیبیه کار درست نمی‌شود.

به گزارش فارس خبرنگار ما برای پیگیری ماجرا به سراغ ذبیح‌الله غریب مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری رفت اما، اعلام کرد: در حال حاضر فقط با صدا و سیما مصاحبه می‌کنم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
افسوس و صد افسوس
یه مسئول و مدیر ............ ندیدم تو این سازمان
خوبه همه راهشو فهمیدن . اعتراض و مقاومت در برابر قانون تا حرفت به کرسی بشینه
و ضعف شدید دامپزشکی
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
ناراحت نباشید رئیس جهاد ماست مالیش میکنه.
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
قبل از هر اقدامی بایستی زیر ساختها برای انحام اون کار برنامه ریزی و سپس عملیاتی گردد.متاسفانه به دلیل عدم تضمین خرید مرغ از مرغدار در سن 42 روزگی و اجبار مرغدار به دلیل نبود عامل خرید و یا قیمت تعیین شده مناسب مرغدار مجبور به تگهداری مرغ علی رغم مقرون به صرفه نبودن میباشد.
مدیر کل محترم استان صرفا یک جنبه از موضوع را دیده و اقدام کرده که با اعتراض تولید کننده مواجه شده.
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
چه فایده.تجمع کنیم.نکنیم.خودمونو بسوزونیم .خودمونو بکشیم.خودمون دار بزنیم.همینه که هست.،معاونت دام کشور باید پاسخ گو باشد.چرا اینجوریه معاونت محترم امور دام کشور.چرا؟بنده خودم در بازید از دامداریها وصنعت مرغداری های استان قزوین بودم.اگه فکرمیکنید دروغه از بچه هایه استان بپرسید ..................................... نه تولید میکنه نه میخره.دلشم نسوخته چک من پشت باجه داره برگشت میخوره
نظر شما
ادامه