کد خبر: ۲۴۵۵۲
میدان دام قدیم شهرستان کنگاور که با اخذ دستور قضایی به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی پلمپ شده بود، برای یازدهمین بار فک پلمپ شد/ نداشتن مسئول فنی بهداشتی و فقدان تأسیسات مناسب نظیر حوضچه ضدعفونی درب ورودی، از علل عدم صدور پروانه بهداشتی توسط دامپزشکی بوده است ...

حکیم مهر - میدان دام قدیم شهرستان کنگاور طی روزهای اخیر برای یازدهمین بار فک پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، رئیس شبکه دامپزشکی کنگاور اظهار داشت: میدان دام قدیم شهرستان کنگاور که با اخذ دستور قضایی به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی پلمپ شده بود، برای یازدهمین بار فک پلمپ شد.

«دکتر حسین صالحی» با اشاره به اینکه پرونده توسط مراجع قضایی بررسی خواهد شد، افزود: میدان دام قدیم شهر کنگاور به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی و تهدید بهداشتی علیه شهروندان و دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان، پلمپ خواهد شد.

صالحی گفت: میدان دام سنتی کنگاور، بر اساس استعلام های صورت گرفته از ادارات ذیربط نظیر محیط زیست، شبکه بهداشت، شهرداری و راه و شهرسازی، فاقد ضوابط می باشد و همچنین به دلیل نداشتن مسئول فنی بهداشتی، نبود تاسیسات مناسب نظیر حوضچه ضدعفونی درب ورودی، فاقد شرایط لازم برای دریافت پروانه بهداشتی از دامپزشکی تشخیص داده شده است.

صالحی با اشاره به اینکه شبکه دامپزشکی کنگاور به عنوان دستگاه ناظر بهداشتی قضایی، ادامه فعالیت میدان دام سابق را تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی این شهر می داند، یادآور شد: دستگاهای ذیربطی که اهرم های اجرایی را در اختیار دارند، باید این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

صالحی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی و بی دریغ ادارات شهرستان کنگاور به خصوص مجموعه فرمانداری، توسعه شهرستان در تمام ابعاد به خصوص شاخصه های بهداشتی را منوط به همکاری و همراهی ارگان های ذیربط در سطح شهرستان اعلام کرد.

شهرستان کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق استان کرمانشاه واقع شده است.

 

خبر مرتبط:

میدان دام قدیم شهرستان کنگاور برای هشتمین بار پلمپ شد

 

 

نظر شما
ادامه