کد خبر: ۲۴۵۹۲

در مراسمی که درمورخ سوم دی ماه در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید، طی حکمی از سوی مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر تورج کرمیان» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به سمت بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه منصوب شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی «دکتر مسعود سواری» مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور و در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل، معاونین، مسؤل حراست، مسؤلین ستادی، مسؤلین شبکه ها و جمعی از کارکنان دامپزشکی، دکتر تورج کرمیان با قرائت سوگندنامه به سمت بازرس معتمد دامپزشکی استان کرمانشاه منصوب گردید.

در ابتدا مراسم حجت الاسلام و المسلمین پرویز پور با اشاره به احادیث اهل بیت (ع) به سنگین بودن مسولیت بازرس معتمد اشاره نمود بر رعایت اصل اعتدال و بی طرفی و امانتداری تاکید نمود.

در ادامه دکتر پرور مدیر کل دامپزشکی استان با بیان ویژه بودن جایگاه بازرس معتمد گفت: بازرس معتمد نماینده قانونی سازمان دامپزشکی کشور در استان کرمانشاه می باشد. و توضیحاتی پیرامون حیطه کاری و وظایف بازرس معتمد در قانون خدمات کشوری مواد (91و92) بیان نمود. و بر الزام همکاری کارکنان دامپزشکی با دکتر کرمیان در راستای اجرای وظایف قانونی وی، تاکید نمود.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مصوبه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ، جنابعالی را برای 3 سال به عنوان "بازرس معتمد" موضوع ماده(91) قانون مدیریت خدمات کشوری در استان کرمانشاه منصوب می نماییم.

اهمیت حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ایجاب می نماید با انجام بازرسی های ادواری منظم در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه خواری و سوء استفاده از مقام اداری) با جدیت و پشتکار لازم در جهت تحقق این مهم همت گمارده و گزارش های مربوط را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد (91 و 92) قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری، تهیه و ارائه نماید.

 

نظر شما
ادامه