کد خبر: ۲۴۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شایعه مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته، سوءاستفاده انتخاباتی است

هرگونه شایعه مبنی بر توزیع مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته توسط شرکت پشتیبانی امور دام صحت نداشته و تنها می‌توان آن را سوءاستفاده انتخاباتی عنوان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) درباره برخی شایعات که در شبکه‌های مجازی و بین مردم دست به دست گردیده و در آن ادعا شده که شرکت پشتیبانی امور دام مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته خود را بین مردم توزیع می‌کند و سپس در صورت نداشتن مشتری، آنها را روانه صنعت می‌کند تا به محصولات فرآوری‌شده همچون الویه و سایر فرآورده‌ها تبدیل شود، گفت: این شرکت مطابق وظایف قانونی، عهده‌دار تنظیم بازار بوده و تلاش می‌کند تا محصول سالم و بهداشتی به مردم عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحویل محصول مرغ از مرغداری‌ها، مؤلفه‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود، به‌ویژه آنکه سلامت مرغ‌ها به تأیید ارگان‌های مربوطه رسیده باشد و وزن محصول تولیدشده نیز از وزن ایده‌آل تعیین‌شده بیشتر نباشد؛ زیرا معتقدیم که اگر دوره پرورش مرغ طولانی‌تر شود، انباشت چربی در آن بالا رفته و علاوه بر آن می‌تواند برخی باقیمانده داروها در گوشت آن وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: بنابراین شایعه مطرح‌شده در جامعه درباره عرضه مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته در این شرکت غلط بوده و تکذیب می‌شود.

ولی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای سودجو برای رسیدن به منافع انتخاباتی خود تلاش می‌کنند تا بخش‌های مختلف را تخریب کنند که از همین موضع اعلام می‌کند که مردم به شایعات اهمیت نداده و همچنان به دولت اطمینان داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام به‌عنوان پشتیبان تولید و مردم، همیشه در صحنه حضور داشته و تمامی تلاش خود را برای رضایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داشته است و برای حل مشکل ضمانت‌نامه‌های بانکی که توسط مرغداران عنوان شده بود نیز به‌دنبال سهل کردن روش انجام کار هستیم و سعی می‌کنیم هیچ لطمه‌ای به بخش‌های تولیدی و مصرفی وارد نشود.

 

خبر مرتبط:

توضیحات مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی در واکنش به خبر انقضای تاریخ مصرف ۶٠٠ تن مرغ در استان

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ش.ل محفوظ
|
-
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
موضوع توزیع مرغهای تاریخ گذشته و نزدیک به انقضا کاملا صحت داشته و پس از دیفراست در برخی ار کارخانجات فراورده های گوشتی از جمله در مشهد تحت عنوان مصرف صنعتی متاسفانه به عنوان مرغ تازه توزیع میشود در مشهد حداقل یه نفر که هم کشتارگاه و هم کارخانه سوسیس و کالباس و هم مراکز قطعه بندی داره این کا رو انجام میده گزارش اون در سازمان بازرسی استان و هم در استانداری و اداره غذا و دارو مشهد در سال گذشته موجود است
نظر شما
ادامه