کد خبر: ۲۸۲۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران طی حکمی «دکتر عبدالرضا حسین زاده» را به عنوان سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان مازندران منصوب و از زحمات چندین ساله «دکتر رسولی زاده» معاون اسبق سلامت این اداره کل تجلیل کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، آئین تودیع و معارفه معاونت سلامت دامپزشکی مازندران صبح روز یکشنبه 4 بهمن ماه با حضور کلیه روسای ادارات ستادی دامپزشکی استان در سالن جلسات تشکیل شد.

در این جلسه دکتر رضوانی مدیر کل، دکتر رسولی زاده معاون اسبق و دکتر حسین زاده معاون جدید سلامت و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان مطالبی را ایراد نمودند.

در پایان رضوانی با اهدای لوح تقدیری از زحمات رسولی زاده به جهت دوران تصدی این پست تجلیل و با اهدای حکمی حسین زاده را بعنوان سرپرست جدید معاون سلامت داپزشکی مازندران معرفی نمود.

لازم بذکر است دکتر حسین زاده پیش از این مسئول اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان بوده که طی دریافت حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران به سمت معاون سلامت منصوب گردید.





 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
0
ظاهرا در دامبزشكي استان مازندران ...............................
پژمان ناظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
1
واقعا که انتخاب درست و به جایی صورت گرفته است. جب آقای دکتر حسین زاده یکی از بهترین و با اخلاق ترین دامپزشک هایی است که من می شناسم. وافتخار هم دانشگاهی بودن با ایشان را داشته ام. در زمان تحصیل نیز دکتر حسین زاده همیشه از دانشجویان ممتاز و ساعی بودند. امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشند
دکترابراهیمی حصاری
|
United States of America
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
2
تبریک به همکار ودوست عزیزم جناب آقای دکتر حسین زاده
انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشید.
نظر شما
ادامه