کد خبر: ۲۸۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
انتصاب دكتر محمد محسن زاده به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشکده دامپزشکی
 

دكتر محمد كافي، رئيس دانشگاه فردوسی مشهد، در حكمي «دکتر محمد محسن زاده» دانشیار گروه آموزشی بهداشت مواد غذایی و آبزیان دانشکده دامپزشکی را به مدت دو سال، به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشکده دامپزشکی منصوب كرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری دانشگاه فردوسی مشهد، از سوابق اجرایی دکتر محسن زاده در دانشگاه فردوسی مشهد می توان به معاونت مدیریت خدمات دانشجویی، سرپرستی اداره تغذیه، مدیریت گروه بهداشت مواد غذایی و آبزیان دانشکده دامپزشکی، عضویت در کمیسیون تخصصی کشاورزی و دامپزشکی، دبیری مجمع صنفی اعضای هیأت علمی و عضویت در کمیسیون تخصصی دامپزشکی اشاره کرد.

وی همچنین مولف و مترجم 4 عنوان کتاب تخصصی، دارای 30 عنوان مقاله علمی پژوهشی، ISI  و ISC  در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ارائه دهنده 65 عنوان مقاله علمی – پژوهشی در همایش های علمی داخلی و خارجی و مجری 5 طرح پژوهشی ارتباط با صنعت می باشد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
1
انتصاب شایسته جناب آقای دکتر محسن زاده را به ایشان تبریک می گویم. دکتر محسن زاده نه تنها یک استاد شایسته علمی می باشند بلکه از نظر اخلاقی نیز الگویی اخلاقی برای دانشجویان می باشند.
مصطفی عراقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
افتخار شاگردی دکتر محسن زاده ی عزیز را داشتم. ایشان یک فرد شایسته هستند، هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاقی. به ایشان تبریک عرض کرده و برایشان موفقیت روز افزون آرزومندم.
نظر شما
ادامه